Mita raseuki

in #food6 years ago

امروز پول دشوار است. هر چیزی با قیمت بالا است زندگی فقط سخت تر می شود "، مادر مادربزرگش گول می زند و بدنش را با دستانش می چسباند. ابتدا متوجه نشدم که او با من صحبت می کرد.
"Mbak سخت نیست پول درآوردی؟ علاوه بر این، لباس هایش را مانند آن، "به نظر می رسید که نگاه او به ارزیابی لباس های من با یک نیکاب (حجاب) پوشیدن صورت من پوشیدن. من متوجه شدم که هر دو چشمش حتی به یک جفت جوراب من پوشیدند.
صادقانه بگویم، من هیچوقت مجرم نیستم به اعتقاد من، هدف و تمایل به سوال مادر وجود ندارد. با او، من فقط لبخند می زنم مردم می گویند، سکته های یک لبخند پنهانی هنوز از چشم زنان دیده می شود.
"این خدمت گیج نمی شود، مادر. شرکت ها نیز هست
نتایج دلسوزانه خداوند را خدشه دار نخواهد کرد. اما بله تلاش او فقط عضله نیست. اما همچنین دزدی. Alhamdulillah مادر، من این را دوست دارم زیرا من واقعا قدردانی از آنچه خدا به من داد. من احساس می کنم که خدا نیز از آن استقبال می کند. تجارت، مادر در ابتدا دشوار بود اما سهولت به خاطر راحتی خداوند راه را برانگیخت. "
"این Mbak است. من تمرین زیادی دارم اما زندگی همچنان باقی می ماند، "این جمله به نظر می رسید که از دهان مادر بیرون می آید. از نگاه نانار متولد شده، منجر به یک گروه از مسافران می شود که به طور معمول حمل برخی از مواد غذایی را می کنند. سپس یک تکه کاغذ را که به سبد خریدش بسته بود، کشید. آیه های یک میلیون دینار.
image

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58522.52
ETH 2540.72
USDT 1.00
SBD 2.50