Ranna dawka ENERGII !!!

in #food6 years ago

Część my friends !

Chcę się dziś z Wami podzielić moim sposobem na ranny pobór energii z ziemi :)

Krótki 10-minutowy spacer po trawie (na boso oczywiście),

oraz świeżo wyciśnięty sok z pomarańczy... mniammm

Dziś jest piękna pogoda więc tym bardziej jest POWER :)

IMG_3067.jpg

IMG_3069.jpg

Co sądzicie o takim porannym ładowaniu akumulatorów?

Przesyłam Wam duuużo energii na resztę dnia!

Sort:  

Poranna dawka energii jest też tutaj:

Żeby nie było... - ja pijam yerbę (a nie kawę), ale to mi nie przeszkadza tego słuchać.

Kiedyś piłem kawę i myślałem że daje kopa, ale rozwiązanie jest raczej w naszej głowie :) Pozdawiam

Spacery na boso dają niezwykłą moc! Super, że o tym przypominasz.
Niestety współczesny świat robi wszystko, by odciąć nas od tej naturalnej siły Matki Ziemi.

Prawda, lecz dla chcącego nic trudnego ;)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55851.69
ETH 2536.36
USDT 1.00
SBD 2.23