Sebzeli YumurtasteemCreated with Sketch.

in #food8 years ago

Merhaba
Bugün Menemen tarzı bir yemek yaptım.

Basit ama lezettli olan bu yemek Sabah kahvaltıları için ideal bir seçim olabilir diye düşünüyorum.
Yemeğin adına ne diyeceğimi bilmiyorum o yüzden yazınan sonuna kadar düşünüp bir şeyler bulmaya çalışacağım :D
Bulamazsamda artık belki sizden bir öneri gelir diye umut ediceğim. Gerçi Steemit kullanan Türkler pek fazla değil ama Belki bir gün diyip umudumu kesmeden Yemeğin tarifini vermek için hemen alt satıra geçiyorum .,

Evet yemeğimiz için neler gerekli ?


  • 4 adet cherry domates
  • 1adet soğan
  • 1-2 adet biber
  • 4 adet yumurta
  • tuz
  • karabiber
  • domates salçası ya da dilerseniz makarna sosu
  • yağ
  • mısır

Malzemelerimiz bu kadar . Malzemeler biraz fazla ama yapılışı gerçekten çok kolay:)

1. İlk olarak yağı tavaya koyup biraz kızdırdıktan sonra soğan ve biberi ekliyoruz.

Soğan ve biberleri yanmamalrı için sürekli karıştırıyoruz.

2. Yumurtalarımız ayrı bir kaba kırıp iyice karıştırıyoruz dilerseniz içine birada tuz koyabilirsiniz.

3. Soğanlarımız ölünce içine domateslerimizi koyuyoruz .

4. Domateslerimizde iyice yumuşayınca içine sosumuzu ve mısırları ilave ederek karıştırmaya devam ediyoruz.

5. Güzelce karıştırıp şu hali almasını sağlıyoruz.

6. Üzerine yumurtamızı ekleyip yayılmasını sağladıktan sonra kapağını kapatıp pişiriyoruz.

Yemeğimiz hazır :)

Ben yanında domatesa çorbası ve patates kızartmasıyla beraber bir sunum yaptım . Hem daha doyurucu olur diye :)
Gerçekten lezzetli oldu . İçine birazda karabiber eklenebilir .
Bu arada isimide sanırım sebzeli yumurta yapıcağım :D
Neyse Afiyet olsun :)

Sort:  

맛있어 보이네요~^^

@jejujinfarm 네 너무 맛있어요 . 한번 해보세요 ^^ ㅎ

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 67958.74
ETH 3273.25
USDT 1.00
SBD 2.65