You are viewing a single comment's thread from:

RE: Idź na spacer po owoce dzikiej róży :)

in #food7 years ago

Mmm, dzika róża to wielkie bogactwo witaminy C! Sama jeszcze nie robiłam z niej żadnych przetworów, ale może tym razem się skuszę. Myślisz, że sam koncentrat sprawdzi się w kuchni? Wolę chyba nie dodawać do niego alkoholu ze względów zdrowotnych ;)

Sort:  

Ciężko mi powiedzieć. Może udało by się przecisnąć miękkie owoce dzikiej róży przez wolnoobrotową i wyszedł by po prostu dżem. Witamina C zostanie zachowana. Jak dodasz miód to będzie idealna pasta kanapkowa :) Ja również przetwarzam owoce tuż przed przymrozkami - suszę w suszarce i mam do mieszanki herbat. A z przemrożonej robiłam do tej pory tylko ten "eliksir" :)

Chyba spróbuję na początek dorzucic po prostu do koktajlu w czystej formie. Pomysł z pastą bardzo mi się też podoba, dziękuję! ☺

Daj znać! Również fajny pomysł! Ciekawa jestem czy rozdrobnione pestki wpłyną znacząco na smak koktajlu? Bo jednak wyciskarka wolnoobrotowa je odrzuci wraz ze skórkami, a blender wszystko zmieli. Nie wiem czy koktajl nie będzie cierpki/gorzki w smaku. Hm?

Możliwe, że będzie cierpki, zobaczymy :D dodatek banana zawsze może przyjść na ratunek i osłodzić

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63564.17
ETH 3401.08
USDT 1.00
SBD 2.45