TERS LALE / REVERSE TULİP

in #flower6 years ago (edited)

TERS LALE/ REVERS TULİP

 A symbol of sadness for many religions and cultures, there is a teardrop between each leaf, There are 6 tulips in each branch. leaves of lalen fall in the fall,  There is onion at the root, it re-emerges when spring arrives thanks to this onion.
I took this photo in my own village, this photo was taken with sony xperia z3.  I hope  The reverse tulip looks beautiful to your eye's 
thank you for reading

TERS LALE

Merhaba arkadaşlar köyümde güzel bi fotoğraf çektim ve sizinle paylaşmak istedim.

Bu çiçek birçok din ve kültür için bir hüzün sembolüdür.  her bir dal da altı adet lale yaprağı var. her yaprak arasına bir gözyaşı damlası vardır, gözlemledim ve şeffaf hafif kıvamlı bir damla olduğunu gördüm. kontrol etmedim ama halk arasındaki söylentiye göre bu ters lalelere dokunulduğu zaman  göz yaşı damlalarını döküyormuş. yaprakları son baharda tamamen kayboluyor, ilk bahar olduğunda ise kökündeki soğan sayesinde tekrar görünümdeki halini alıyor. 

bu fotoğraf sony experia z3 ile çekildi.

umarım lalenin renkleri gözlerinizin hoşuna gider. sağlıcakla kalın.

Sort:  

Göz alıcı. Tebrikler ☺

teşekkür ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.26
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64507.66
ETH 3080.07
USDT 1.00
SBD 3.85