Hvilket filtertips skal jeg vælge?

in #filtertips5 years ago

Her vil jeg forklare dig lidt om de små forskelle der på de danske filtertips.

Har du også tit spurgt dig selv om, hvad er det endelig forskellen er på de forskellige filtertips? I virkeligheden er der ikke særlig stor forskel. I bund og grund findes der 4 forskellige danske mærker: Smokers Choice, Rollers' Finest, FLY, Undercover.

Du kan finde alle filtertips der bliver nævnt her på denne side: https://highhouse.dk/shop/filtertips-10c1.html

I rækkefølge med alder ser det således ud(den ældste først): Undercover, Smokers Choice, FLY, Rollers Finest'

Undercover: Er et godt gammelt filtertips i flere former, der kommer i pølsemandsposer - Her anbefaler jeg man prøver den røde.

Smokers Choice: Den kender alle, nok det bedste filtertips i verden, det er meget forskelligt hvad folk foretrækker - Her anbefaler jeg man prøver den sorte.

FLY: Har været til at finde på mange tankstationer rundt omkring i landet, og tildels kan man stadig finde dem. Deres purple filtertips er rigtig populært, og med god grund - det er et rigtig godt filter.

Rollers' Finest: De har en rigtig flot indpakning, men det er ikke et filter vi anbefaler.

Her er et link til sponsoren af artiklen: https://highhouse.dk

Jeg siger tak til HighHouse.dk for at sponsere denne artikel, ved at sende mig prøver på de forskellige filtertips.

Coin Marketplace

STEEM 0.23
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 66139.00
ETH 3537.52
USDT 1.00
SBD 3.16