Ավելի վատ է, քան սուտը (Misconduct, 2015)

in #film6 years ago

Քանի թույն այստեղ է խաղացել կինոյի կորիֆաոուսները ով առավել ստացել այնպիսի դերեր, նայում է դերի բարեսիրտ ծերունի, ով մարմնավորում է գրեթե չար ինքնին. Եվ նման ահազանգող էներգիա է հաղորդում, որ դուք պարզապես չեք հասկանում, թե նա լավ է, թե վատ: Բայց հավատացեք ինձ, ֆիլմը ուղղակի պատասխաններ չի տա: Նախ, պետք է վերլուծեք իրադարձությունները եւ եզրակացեք ինքներդ ձեզ: Ընտրության այս իրավունքն է, որ ինձ նմանատիպ դրամաներ է գրավում.

LOZZ1.jpg
IMG

Ֆիլմի վերանայումներում ես կարդացի, որ դա շատ պարզ պատմություն էր: Ես չգիտեմ, թե ես կամ բութ է, կամ նայում այս ֆիլմը, ինձ համար, որ ավարտը անակնկալ էր: Եվ շատ ուժեղ, տրամաբանական եւ մի փոքր ցնցող: Այն ամենից հետո, երբ տեսա, ես հասկացա. Դժոխք, այնպես որ կյանքում միշտ նման է: Դուք երբեք չգիտեք, թե ով է հավատալ, բայց ով չի.

Ես հատկապես ուզում եմ նշել Ջոշ Դյուամելին, որը ինձ համար անձամբ էր այս ֆիլմում լավ ճանաչված: Շատ համոզիչ կերպով նա նայում էր երիտասարդ իրավաբանին, ում կյանքը տհաճ անակնկալներ է մատուցում: Եթե ​​նա շարունակի առաջադիմել, շատ հավանական է, որ մենք շուտով նոր դերակատարում կունենանք: Ֆիլմը նվիրված է որպես շատ ժամանակ հարաբերություն հերոս կնոջ հետ եւ Սա շատ կարեւոր կետ է, եւ ես կարող եմ ասել ձեզ, որ կանայք են խաղացել մեծ է. Այնպես որ, համացանցում հարաբերությունների ստեղծված կեսին ֆիլմի սկսում է համարում ինքն իրեն նետում.

Չնայած այն հանգամանքին, որ ֆիլմը ունի անհավատալի թվով տնօրենների, գրողների, եւ, իրոք, պարզ չէ, թե ով եւ ինչպես է այն պատրաստված հետեւելով արդյունքները պարզվեց բավականին հետաքրքիր, տրամաբանորեն լրացված ֆիլմ, առանց. Ես ստիպված չեմ անհանգստացնել, թե ինչ է դիմանկարը մոլախոտերի հետ ամայի քաղաքում: Եթե ​​ֆիլմում առկա են թերություններ, նրանք չեն կարող դուրս գալ այս ժանրային ֆիլմերի թույլատրելի սահմաններից:

Ի վերջո, ես ցանկանում եմ խորհուրդ տալ այն կինոսերներին ինտենսիվ նման «Խաղը», «ընկերության», «Յոթ» եւ այլոց: Դուք պետք է ներգրավեք ճիշտ մթնոլորտում, մուտք գործեք հողամաս եւ վերջում պետք է ձեր անձնական եզրակացությունները դնեք: Եվ ուզում եմ նաեւ նշել, որ ֆիլմը բավականին հրաշալի է: Հետեւաբար, ես անմիջապես խորհուրդ կտամ ֆիլմը նրանց, ովքեր ցանկանում են տեսնել, թե ինչպես են «մութ» բաները կատարվում իրական կյանքում.

Երբ փոքր էի, ես պարզապես նայում էի հոգեբանական ոգեշնչողներին, ինչպիսիք են «Սատանայի փաստաբանը» եւ «Ձախերի լռությունը»: Չնայած, ճշմարտությունն ասելու համար, ես նրանց խորապես չհասկացա, քանի որ հասկացա նրանց, վերանայելով այս ֆիլմերը տարիներ առաջ: Եվ ես համաձայն եմ բազմաթիվ կինոգետների հետ, ովքեր այս ֆիլմերը կոչում են ժանրի «ստանդարտներ»: Եվ հիմա, երկար տարիներ անց, այս երկու նիշերը հանդիպեցին մեկ ֆիլմի մեջ:

Իհարկե, ես չափազանցում եմ: Հոպկինսի եւ Պաչինոյի հերոսները այս ֆիլմում տարբեր անուններ ունեն, բայց այն, որ այդ դերասանները ցույց են տալիս մեծ էկրանին, անհնազանդորեն բերում են ինձ երեխային: Երկու ազնիվ վարպետները նման էներգիա են արտադրում, որ հենց սկզբից չեք կարողանում պարզել, թե որն է նրանցից լավը, եւ ով է վատը: Եվ առաջ անցնելով, ասում եմ, նույնիսկ վերջնական վարկից հետո շարունակեք հարցնել ինքներդ ձեզ այս հարցին: Նրանցից յուրաքանչյուրը էկրանին ստեղծում է իր սեփական պողպատյա բնույթ ունեցող պատկեր, եւ հեռուստադիտողին առաջացնում է շատ վառ զգացմունքներ:

Հասկացեք նույնը, ով լավն է, եւ ով է այս ֆիլմի ոճրագործը հերոս Ջոշ Դյուամելին երիտասարդ փաստաբանին, ով անսպասելի անակնկալներ է նետում հիանալիորեն տեղադրվում է էկրանին եռյակի մեջ: Նայելով նրա տառապանքներին եւ փորձերին, սկսում ես հավատալ նրան, եւ արդեն ֆիլմի կեսին գրգռում ես, որ ամեն ինչ, որ տեղի է ունենում, իսկապես ուշանում է, եւ հետաքրքիր է դառնում, ինչպես է ավարտվում:

Ֆիլմի ռեժիսորը հպարտությամբ ստեղծեց ինտրիգ եւ ազնվորեն, ես շփոթված էի, երբ տեսա, որ դավանանքը: Ես չէի պատկերացնում նման բան: Չնայած դետեկտիվ թրիլլերի հողամասին, կինոնկարում կա բավարար գործողություն եւ գործողություն, որտեղ հիմնական նիշերը հաղթահարում են ուրախությունը: Բայց այստեղ ամենակարեւորը դեռեւս մարտական ​​գործողություններ չէ եւ ոչ թե մարտահրավերներ, այլ լարվածություն, որը հիանալի կերպով ստեղծում է հիանալի կերպարներ եւ լավ սցենարներ.

LOZZ2.jpg
IMG

Կարծում եմ, որ Ջոշ Դյուամելը դա իր կարիերայի ամենադժվար ֆիլմն է: Քանի որ միշտ դժվար է խաղալ այնպիսի ուժեղ դերերի հետ համատեղ: Բայց ես անկեղծորեն կարող եմ ասել, առանց ամաչկոտության. Նա թույլ չտվեց, որ ու Հոփքինսը վերցնեին վերմակը եւ լիովին վերցնեին հեռուստադիտողի ուշադրությունը: Ֆիլմում ամեն ինչ փիլիսոփայական է, յուրաքանչյուր տարր եւ յուրաքանչյուր բնույթ իր տեղում: Նույնիսկ ցատկում է իր գլխին եւ ստեղծում է անհավատալի պատկեր, որ ես սպասում էի նրան երկար ժամանակ.

Արդյունքում հրաշալի, մթնոլորտային, ինտենսիվ թրիլլեր է հայտնաբերվել մեծ գումարի աշխարհում իրական տղամարդկանց ցնցումների մասին: Եվ մի մոռացեք, ֆիլմի գլխավոր հերոսությունն այն է, որ դուք ինքներդ պետք է հասկանաք. Ով է իսկապես հիմնական ոճիրը: Իսկ ում կողմն եք վերցնում: Խստորեն խորհուրդ է տրվում դիտել լավ հերոսների սիրահարներին ֆիլմը, հավանաբար, հավատարիմ կլինի ժանրային նմուշառման շարքերում.

Sort:  

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @panza.

This post has received a 1.96 % upvote from @speedvoter thanks to: @panza.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

This post has received upvote by @bestboom!
|| An upvote service which gives 2.5x return ||

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by panza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62978.31
ETH 2546.24
USDT 1.00
SBD 2.76