Նման տարբեր երկվորյակներ (Jack and Jill, 2011)

in #film6 years ago

Այս ֆիլմի մասին ես արդեն սովորել եմ գրեթե այն պահից, երբ այս ծրագիրը հայտարարվեց: Պարզապես, Ադամ Սանդլերի ֆիլմերի մեծ երկրպագու եմ, եւ ես անընդհատ հետեւում եմ նրա հետ նոր ֆիլմի տարածմանը: Ծրագիրը ինձ հետաքրքրեց: Շատ առումով, նույնիսկ այն փաստը, որ քննադատները ընդհանրապես չեն ընդունում: Իհարկե, կատակերգությունները երբեք չեն ընդունվել քննադատների կողմից, բայց. Ես բացասական կարծիքների հետ համաձայն չեմ եւ հիմա ամեն ինչ կբացատրեմ.

TakieTwins.jpg
IMG

Դե, եւ պատկերն այդ գաղափարը բավականին արժանի է: Պարզ տղա Կալիֆոռնիայից ապրում է բուռն վիճակում: Նա ունի կին եւ երեխա, ուրախ է: Բայց կա մեկ «բայց»: Նա ունի անմեղ երկվորյակ քրոջ: Եվ նա միշտ գնում է նրան, շնորհակալության համար: Ինչպես պարզվում է, հերոսների տոները սպասում են առողջ լինել. Ինչպես հասկացա, ֆիլմի հիմնական գաղափարը ընտանիքում ոչ թե հեգնանքով. Այո, դա նորություն չէ: Բայց դա չի նշանակում, որ ֆիլմը վատ է: Մարդիկ, ինչու եք նկարում պատկերն այն բանի համար.

Հումոր պարզվեց ծիծաղելի: Ցավալի է, որ ես չեմ հասցրել ծիծաղել արցունքներին, բայց ողջ ֆիլմում միայն դրական հույզեր եմ ստացել: Բայց ես պարզապես չեմ սիրում սուս ամերիկյան հումորը: Բայց նույն տեղում էր միայն նրան: Մի շարք կատակներ ինչպես ես կոչում եմ «Ջիլլի Ջոլլի արկածները» ինձ շատ զվարճալի էր թվում: Բացի այդ, ուզում եմ նշել, որ ֆիլմը դուրս չի գալիս, այնպես որ դուք կարող եք երեխաներին դահլիճ վերցնել: Կարծում եմ, որ դրանք նույնպես պետք է դուր գան: Բայց դա չի նշանակում, որ կատակները միայն երեխա են: Յուրաքանչյուր ոք պետք է գտնի իր անեկդոտը. Դերասանները փորձեցին: Եթե ​​դուք չեք նկատել, ապա Ադամ միանգամից երկու դեր խաղաց, ուստի նա կրկնակի դժվար էր: Ի վերջո, դժվար է խոսել երկու անգամ դատարկության հետ, եւ նա խոսքերն այդպես էր խոսում: Կարծում եմ, դա կարելի է վերագրել իր ոչ այնքան որակյալ խաղին: Զվարճալի էր նայել Ջեքին եւ Ջիլին: Ինձ դուր է գալիս նրա աշխատանքը, եւ անձամբ անհամբեր սպասում եմ հետեւյալ ծրագրերին: Ալ Պաչինոն, կարծում եմ, սա ամենատարածված բնույթն է: Եվ ընթերցելուց հետո, այլ վերանայումներ, ես հասկացա, որ մարդիկ ուրախ չեն, որ նրան հեռացնում են ցանկացած աղբ. Այնպես որ, ես կպատասխանեմ ձեզ.

Չեմ կարծում, որ նա չունի բավարար գումար: Որոշ պատճառներով ինձ թվում է, որ իր կյանքում ինչպես նա ասել է ֆիլմի մեջ վատ ժամանակներ է եղել, երբ նա աջակցություն է պահանջում, եւ ես կարծում եմ, որ նա ստացել է այնպիսի բադի բադի ձագից. Շատերը գրում են. Ինչ հիմարություն է: Սիրիր այս խրտվիլակ. Այս հարցի պատասխանն ունեմ: Նա նույնիսկ չէր սիրում իրեն: Տեսել եք ֆիլմը: Կամ դատավորի կողմից: Նա պարզապես ուզում էր աջակցել նրան, եւ միեւնույն ժամանակ ուզում էր աջակցել նրան: Կաթին Հոլմս ոչ Կարծում եմ, որ ջայլամի դերը, որը չի սիրում Ջիլին, ավելի մեծ դեր խաղաց, քան նա արեց: Բայց նա գեղեցիկ է, չնայած իր քամոյում գոհ է: Նույնիսկ նայելով իր վերնաշապիկը Բիբերի հետ:

Ֆիլմի սյուժեն շատ պարզ է եւ նախատեսված է բացառապես ընտանեկան դիտման համար: Գովազդային մենեջեր Ջեքին եւ նրա ընտանիքին մի որոշ ժամանակ մնում է անհարմար երկվորյակ քրոջ Ջիլը. Եղբայրը չի կարող հանդուրժել քրոջը, իսկ աշխատանքային խնդիրները ընկերությունից կարող են հեռանալ հիմնական հաճախորդներից մեկի սրճարանների ցանցից, որը պահանջում է Ալ Պաչինոյի գովազդային տեսահոլովակում ով ինքն իրեն է խաղում. Բայց անհասկանալի ձեւով, երբ Ջեկն ու Ջիլը մասնակցում են բասկետբոլի խաղին, հերոսները հանդիպում են ին: Եվ նա, իր հերթին, կորցնում է գլուխը Ջիլից, բայց նա համառորեն հանդուրժում է լեգենդի խոսքը: Այնուամենայնիվ, Ջեքի համար սա իր քրոջ շնորհիվ չկորցնելու պայմանագիրը, այնպես որ մենք հիմք ենք ստեղծել շատ ծիծաղելի իրավիճակների համար:

Հարկ է նշել, որ ֆիլմի հումորը առավել պարզունակ բնույթ է: Ի զինանոցում ստեղծողների լիառատ արտանետումների գազերի, տափակ ահաբեկելը եղբայր եւ քույր ավելի մեծ թվով տարբեր նմանակում կյանքի վրա սովորական դժբախտ մարդկանց կատակի անօթեւաններին, եւ այլն իհարկե, դա, իրոք, ծիծաղել, թեեւ առանց երեվակայել. Բայց ից ես ավելիին էի սպասում, քանի որ այն նախագծերի վերջին մի քանի տարիների ընթացքում հմտորեն հավասարակշռում եզրին է ընտանեկան ջերմ կոմեդիայի հետ սովորական աշխարհիկ ֆարս: Այժմ ամբողջ պատմությունը սայթաքեց խելամիտ ֆարսի մեջ:

Ջիլի նկարը, որը կատարվել է կոմեդիայի կողմից, դեռեւս չի վավերական, մինչեւ դիտման ավարտը: Միեւնույն ժամանակ, խաղում մի մարդ, որը հագած մի կնոջ, ոչ թե կինը ինքն իրեն: Ուստի բնավորության ընկալման դժվարությունը: Բայց նույնիսկ այդպես է, նրա կերպարը ստիպում է նրան ծիծաղել, կամ նույնիսկ ժպտալ, քանի որ անկախ նրանից, թե ինչ է դա մաքուր կատակերգություն հերոսուհին, որ բոլոր հարվածները ճակատագրի բերում ամրությանը եւ գտնում է պարզ առօրյա բաների մխիթարութեան. Այսպիսով, եւ մենք պետք է սովորենք ձեզանից: Քեյթ Հոլմսի հիասթափված կերպարը, որը խաղում էր Ջեքի կնոջ դերը: նրա բնավորությունը բացարձակապես չի բացահայտվում: Այն ծառայում է որպես պարզ հավելում օգուտը եւ որեւէ պատմություն չի բերում պատմությանը: Նույնիսկ ավելի մոտ է վերջնական նկարել մի Չմոռացվող երբ ավելի գրեթե դաժան Ծիծաղ անձի աշխարհում, այն, որպես ընկեր, շրջանակներում չի անի ոչինչ, հանուն ոմանք են կարծում. Եւ դա խիստ հիասթափեցնող, քանի որ միջնակարգ կերպարներ են հաճախ ավելի կարեւոր է, քան առավել կարեւոր է ստեղծման ծավալի պատմության.

Sort:  

Hello @panza, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

This post has received a 0.03 % upvote from @drotto thanks to: @panza.

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

This post has received a 0.14 % upvote from @speedvoter thanks to: @panza.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by panza from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60244.17
ETH 2333.72
USDT 1.00
SBD 2.47