Բոլոր փողերը աշխարհում (All the Money in the World, 2017)

in #film6 years ago (edited)

Ես չեմ կարող օգնել, բայց պատկերն է Ռիդլի Սքոթի «աշխարհի փողերի» մշտապես բերելով ինձ ատելությամբ շփվել մեկի պատմության ակումբի անդամների հետ միասին. Բայց, իհարկե, նրանցից յուրաքանչյուրն ունի իր սեփական չամիչները, որոնք անընդհատ լեգենդներ են դրե որոշեց փոխել ժամանակի ընթացքում եւ դարձել է իսկական լավ-աննշան ցավոք սրտի, դա ապացուցել է չափազանց շատ գրավել է կույր ծարավը շահի, եւ չնայած այն չի կոչվում է կարեկցող մարդ, ես դեռ հավատում եմ, որ հին մարդը կարող է տարբեր լինել, եւ «մասնակից» ընտանիքում. Ինչ ունենք հետ.

ALLmoney1.jpg
IMG

Նա, կարծես, սկսեց հասկանալ ինչ-որ բան իր կյանքի վերջում: Թեեւ, իհարկե, դժվար էր, եւ սխալ է մի մարդու, ով մեղանչել է իմ կյանքը, սակայն, որոշել է, որ վերջին րոպեին մարել գործ տխուր նայում պատկերակը, մեծարեք հերոս. Բացի այդ, ես չեմ կարող վստահ լինել, որ ցավում նույնիսկ այն ժամանակ, երբ կաթում ունի մնացորդները իր դարում: Եվ դա դեռ կա: Դա բոլորովին չի աշխատում, չհամապատասխանելու այս հերոսին: Նրա կերպարը ն մշակել է ուժեղ, եւ մեկը վերջնական տեսարաններ նկարի վրա ձեռքը, որտեղ հմտորեն պատկերված երեխա լարված: Այն ամրապնդվում է այնպիսի տպավորությունների եւ Քրիստոֆեր Պլումերի կատարմամբ, որը հատուկ է իր դերում: Երբեմն մոռանում եք ատել բնույթը եւ քանի որ մտածում եք նրա զարմանահրաշ դերասանի մասին.

Եւ եթե հաշվի առնենք, ավելի տարբեր անկյան տակ, ես ուզում եմ ասել, որ ես իսկապես տեսնում է, առավել անհուսալի ծարավ էր խոսում: Նույնը, երբ տարիներ շարունակ քաշքշումից հետո կարող եք հարցնել. «Ինչու եք այս ամենը գումար անհրաժեշտ», բայց պատասխանը չի հետեւի. դա պարզապես գոյություն չունի: Միեւնույն ժամանակ ժապավենի մեջ մենք ակնարկում ենք, որ հարցը միշտ ավելի շատ է, քան պարզապես փողը: Ինձ համար լուծումը մնաց փակ: Ես դեռ զգացի, որ համար ամեն ինչ գինը դոլարով էր: Բայց սա միայն իմ կարծիքն ու տեսիլքն է, եւ այնտեղ հասկանալու հնարավորությունը ինչ կարող է թաքնված լինել, ես դեռ ոգեւորված եմ.

Եվ հրաշալի է, որ ֆիլմը կարող է յուրաքանչյուրին անհատական ​​կարծիք ավելացնել եւ խոսել դրա մասին, քննարկել այն: Մի վիճեք, բայց քննարկում: Հիանալի է, երբ դիտելուց հետո պարզապես ցանկանում եք գրել ոչ միայն արտադրության, տեսողական էֆեկտների մասին, այլեւ ուրիշ բան: Թրիլլերը, ի դեպ, իմ կարծիքով, շատ հաջողակ էր: Այն իմաստով, որ նա իրոք ուշադրություն է դարձնում սկզբից մինչեւ վերջ, մթնոլորտը չի մարում, բայց դուք անհանգստանում եք հերոսների վրա: Եվ հիմա ես չեմ խոսում ֆիլմի այլ գործիչների մասին: Անհրաժեշտ է դա շտապ ձեւակերպել, անմիջապես խոսելով եւ դերասանների մասին: Միշել Ուիլյամսը եւ նրա փոքրիկ խառնաշփոթը (եւ այս իրավիճակում այլ կերպ չկան), բայց ուժեղ հիանալի տեսք ունի: Այդպիսի իրական մամա, որը նույնիսկ միայնակ փրկել իր երեխային է առավել վտանգավոր վայրերում վրա մոլորակի, կտա նրան ամեն ինչ, որպեսզի վերջին կոպեկը, պայքարելու ինքներդ: Նա սիրում է իր երեխաներին շատ, մինչդեռ ոգով մի աղջիկ է մնացել, երբ թվում է, շատերը հրաժարվում են.

Մարկ Վահլբերգը մեր առջեւ հայտնվում է նախկին եւ Գեթի Ֆլեթչեր Չեյսի ներկայիս վստահելի օգնականի տեսքով: Այո, այս հերոսը չի ծառայում որպես առանձնահատուկ կամ առանցքային նկար, բայց դա հաստատ դառնում է հաճելի հավելում: Լավ, գեղեցիկ բնավորություն, Մարկ Վահլբերգի օրգանական կատարման մեջ: Ես նաեւ ուզում եմ մի քանի խոսք ավելացնել Չարլի Պլումերի մասին, ով նույն այդ տղայի եւ թոռի խաղաց: Պարզապես այն պատճառով, որ մի երիտասարդ Չարլի կատարելապես սովոր է իր պատկերով, բոլոր ճիշտ զգացմունքները բռնել է հսկայական երկյուղ եւ սպասելով լուծումների համար վաղը մարդու եւ ընդհանրապես նայեցի, շատ լավ.

ALLmoney2.jpg
IMG

Վերադառնալով հենց սկզբից, կասեմ, որ պատկերը Գեթիի մասին չէ, նման արտահայտության բնօրինակի ընկալման մեջ: Թվում է, թե այն փաստը, որ առավել հետաքրքիր կարող է լինել կյանքի պատմությունն է ամենահարուստ մարդու պատմության մեջ աշխարհի, նրա ճանապարհին փառքի եւ անչափելի խնայողությունների. Բայց պատմությունը այդ մասին չէ: Սա ընտանիքի մեջ զգացմունքների, որոշումների եւ հարաբերությունների պատկեր է: Այդ մասին ինձ համար է: Այնպես որ, այնպես, որ դուք դիտեք զգացմունքները, ցանկությունները, կերպարների գործողությունները, նրանց հաղորդակցությունը եւ զգացեք այդ հարաբերությունները: Վերջնական արդյունքում, կարող եք, եւ տեղափոխել բոլորովին համաշխարհային պատճառաբանությամբ, պատկերացնում ձեր ընտանիքին, հարցրեք ինքներդ ձեզ միայն մեկ հարց «Որքան ես պատրաստ վճարել իրենց սիրելիների, եթե ոչ տասնյոթ միլիոն». Միլիարդատերը Փոլ պատասխանում է, ոչ թե բոլորը եւ այդ նման բառեր կարող են, եթե դա, ցնցող զգա: Եվ որքան եք վճարելու.

Sort:  

This post has received a 0.45 % upvote from @drotto thanks to: @panza.

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

This post has received upvote by @bestboom!
|| An upvote service which gives 2.5x return ||

17.000+Followers can see you.(@tenorbalonzo,@asagikulak,@hakanlama,@cemalbaba) Send 0.200 Sbd or Steem. Post link as memo for (minimum 15 upvote)

Hello @panza, thank you for sharing this creative work! We just stopped by to say that you've been upvoted by the @creativecrypto magazine. The Creative Crypto is all about art on the blockchain and learning from creatives like you. Looking forward to crossing paths again soon. Steem on!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62952.72
ETH 2429.38
USDT 1.00
SBD 2.56