5 The Best Film İn The World - Dünyanın en iyi 5 filmi

in #film6 years ago (edited)
  1. LEON THE PROFESSIONAL
    leon1.png

  2. V FOR VENDETTA

vendetta1.png

3)INCEPTION

ınception1.png

4)SAW

testere1.png

5)FIGHT CLUB

fight1.png

WHICH IS THE BEST FILM IN YOUR OPINION ? PLEASE COMMENT YOUR FAVORITE FILM !

Sizce en iyi film hangisi? Yorum bölümüne izlediğiniz en güzel filmi yazın.

image 1
image 2
image 3
image 4
image 5

Sort:  

Listede ki tüm filmleri izledim.
Her biri kendi kategorisinde en iyileri gerçekten.
Paylaşım için teşekkürler ;)

Tüm filmleri izlemenize sevindim :) Daha bilinmeyen filmler paylaşacağım yakında .
Yorum için teşekkür ederim :) Galiba upvote de verdiniz. Destek olduğunuz için teşekkürler :)

Leon filmini izlemiştim gercekten inanılmaz bir film bence de

Kesinlikle öyle. Bu listede olmayan fakat çok beğendiğiniz başka bir film var mı ?

prestij filmini begenmiştim

O yeni listede :)

Sav tabikide

Saw 8 i beğendiniz mi ?

Favorim kuşkusuz saw aksiyon heyecan hepsi bir arada

Korku filmi diye nitelendirilmesi ne üzücü değil mi ? İçerisindeki felsefeyi kaçırmamak gerekiyor.

Ben 1.suraya V’yi koyardım.Fight Club çok iyidir.İnterstellar da ilk 5’e girer.

Fikirleriniz kurşun geçirmiyor o halde :)

Bunların içinden leonun u tek geçerim

Saw filmi haricindeki filmleri izmedim aslinda kucuk bir özet yapsa idin bilgi sahibi olurduk vaktim olursa izleyecegim fight clup i merak ediyorum

Sonraki içeriklerde açıklama da yapabilirim. Hepsi birbirinden güzel filmler tavsiye ederim :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.026
BTC 57320.16
ETH 2472.81
USDT 1.00
SBD 2.31