Recenzja na dziś - Harry Potter i Kamień Filozoficzny

in #film6 years ago

Swoją historię z Harrym Potterem rozpocząłem w 2 klasie podstawówki. Pamiętam jak po seansie, razem z kolegami biegaliśmy po podwórku i rzucaliśmy wzajemnie na siebie zaklęcia wyniesione z filmu. Magiczny świat pochłonął mnie od tamtej pory bezgranicznie. Chciałbym zaproponować ten film zarówno dla dzieci , jak i dorosłych. Całkiem możliwe, że jeśli jesteś z roczników starszych niż '93 / '92 - nigdy nie miałeś/aś styczności z tą produkcją. Może to jest właśnie ten moment, by zagłębić się w iście bajkową krainę, jaką jest świat magii? Jeżeli jednak uważasz, że jesteś zbyt stary/a na tego typu produkcję, gorąco polecam wciągnięcie w lekturę swoje dzieci, bądź młodsze rodzeństwo :)

Tytuł: Harry Potter i Kamień Filozoficzny
Czas trwania: 2h 32min
Gatunek: Familijny, Fantasy, Przygodowy

Ekranizacja bestsellerowej książki J.K. Rowling. Historia opowiada o chłopcu imieniem Harry Potter, którego los powiązał ze światem czarodziejów i czarownic. Niczego nieświadomy chłopiec w dniu jedenastych urodzin dostaje list , który informuje go o przyjęciu do Szkoły Magii i Czarodziejstwa - Hogwartu. Tam Harry doświadczy najróżniejszych form magii, przeżyje niezwykłe przygody i zmierzy się z siłami ciemności.

Sort:  

Tak się składa, że w greckiej telewizji Harry Potter leci systematycznie... mam na mysli że powtórki są w małych odstępach czasowych ;)

@grecki-bazar-ewy w Polsce niestety nie zaobserwowałem częstotliwości puszczania HP, ale to raczej dlatego, że raczej nie oglądam telewizji :)

Ja w sumie też mało co ale mój mąż operuje pilotem do TV w wolnych chwilach ;)
Fakt faktem, większość filmów widziałam ale wolałabym przeczytać książki. Czytać uwielbiam więc pewnie nadejdzie ten czas :)

Filmy o przygodach Harrego Pottera mają swój urok i ogląda się je naprawdę przyjemnie. Ale cała magia jest w książkach! Tylko czytając można poznać całą głębie tej wspaniałej historii, ciągnącej się przez 7 tomów...

@kusior Zgadzam się z Tobą bezapelacyjnie, wszakże to recenzja filmu :p Poza tym, nie wszyscy lubią czytać, zdecydowanie wybierając filmy :)
Osobiście przeczytałem każdą część i chciałbym, by wyszło drugie tyle... :)

Oj, też bym chciał, by kolejne książki powstawały...

Ale o filmie pierwszy raz jest dopiero przy grafice :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64093.86
ETH 3123.80
USDT 1.00
SBD 3.94