Horror lühifilm "Uks"

in #film4 years ago (edited)

Käima läks minu järgmise ambitsioonika lühifilmi kampaania Hooandjas! TOETA JA TUTVU PROJEKTIGA: https://www.hooandja.ee/projekt/horror-luhifilm-uks

Horror lühifilm "The Door" ehk eestikeeles "Uks" räägib noorest naisest, kes leiab enda korteri köögis peidetud ukse, mis viib linna alla maaalustesse tunnelitesse. See film baseerub minu valmis kirjutatud täispika horror filmi "The Regression" ainetel ja ma tahan seda lühifilmi kasutada enda täispika filmi stsenaariumi nn. "pitchimiseks" ehk tõestuseks, et ma olen võimeline sellist horror filmi tegema. See tähendab seda, et minu horror lühifilmi projekti toetades toetad sa kaudselt ka minu esimese täispika horror filmi valmimist!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95