Film:Blade Runner 2049

in #film7 years ago (edited)

Arcydzieło?
Tak dla mnie tak. Byłem zdumiony, że film trwał tak długo, a ja w ogóle tego nie odczułem.722534_3.2.jpg
Ryan Gosling nie ma co zbyt wiele komentować bo w tej roli rewelacyjnie, razem z Harrison Ford zrobili co trzeba, aby film można było oglądać w skupieniu z dużą dawką adrenaliny i ciekawością. Najbardziej klimat oddają świetne ujęcia, kadry i gra światłem. Blade-Runner-2049.jpg
Film świetny pod każdym względem jak dla mnie kandydat Oscarowy.
P O L E C A M:)

*Masterpiece?
Yes, yes to me. I was amazed that the film lasted so long, and I did not feel it at all!()
Ryan Gosling does not have much to comment on because in this role sensational, together with Harrison Ford they did what it takes to make the film be watched in concentration with a large dose of adrenaline and curiosity. The climate is best captured by great shots, frames and light.
The film is a great Oscar candidate for me in every respect.
I recommend :)

Sort:  

Podobnie jak z Blade Runnerem jest z twoją ... notką. Nawet nie zorientowałem się jak się zakończyła...

Krótko i na temat, bo dłuższych pewnie nikt nie czyta. Pozdrawiam

Poprawię się w następnych postach, dzięki za informację, pozdrawiam

Zgadzam sie z @lugoshi bo np ja czytam :)

Druga część nasyciła mnie jako fana, ale i tak wielbię pierwszą za muzykę napisaną przez Vangelisa :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62300.84
ETH 2421.47
USDT 1.00
SBD 2.56