You are viewing a single comment's thread from:

RE: Care este ghidul neconventional pentru o stare de fericire reala?

in #fericire7 years ago

Salut @cristinaionescu, mă bucur că sunt primul tău urmăritor. Mă bucur și mai mult că ai ales să postezi în limba română -un articol foarte interesant! Să continui să postezi și hai să creștem împreună comunitatea de români de pe steemit, care postează în limba română. Eu cred că avem multe de spus și mai cred că ne putem ajuta reciproc. Ai un vot de la mine!

P.S. Am observat că foarte mulți din cei care mă urmăresc au venit în urma articolului „despre mine” publicat în „introduceyourself”. Îți recomand să faci și tu o postare despre tine și primul cuvânt cheie să fie „introduceyourself”. O să ai foarte multe reacții.

Succes!

Sort:  

Buna, gabrie-ruva! Iti multumesc mult pentru aprecieri!
Ma bucur ca impartasim aceleasi ganduri frumoase de oferire a informatiilor valoroase in limba romana.
Sunt convinsa ca vom face o treaba buna, daca ne reunim.

P.S. Multumesc mult pentru sfat! Voi face asta de cat de curand!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58833.91
ETH 3155.94
USDT 1.00
SBD 2.44