disculpe por min por que o amei e nunca tratas de responder

in #fatah7 years ago

Todo o mundo non quere sentirse decepcionado, decepcionado cun mozo, irmán ou amigo. Por mor da decepción crea hostilidade e é moi incómoda. Todo o mundo que, á súa vez, se sente decepcionado coa súa moza e expresa a palabra decepcionada porque non prexudica outros sentimentos. A continuación están preparadas palabras desilusionadas para enganar a última edición.

Foi moi divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea tolo, pero estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non podo vivir sen el.

Vostede ... Isto disculpe por min por que o amei e nunca tratas de responder o amor e cariño que dou. Se queres converter a taivaanni, estou moi disposto, pero pregúntome, non podes nunca facerme amarte, mesmo se non teño vostede, sonme de novo.

Sort:  

divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea tolo, divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea tolo, pero estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non podo vivir estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non podo vivir

divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea divertido imaxinar cando o agardei, aínda que sempre rasquei a ferida no meu corazón. Só necesito tempo para min, non porque estea tolo, pero estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non , pero estou decepcionado por todo o punto de asenneasi. Non son a mellor persoa para ti, e estou preparado, se queres saírme, aínda que non

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64294.06
ETH 3427.66
USDT 1.00
SBD 2.59