opnieuw teleurgesteld zijn over je vriendin en het woor

in #fatah7 years ago

Iedereen zou zich niet teleurgesteld willen voelen, niet teleurgesteld in zijn vriend, broer of vriend. Vanwege de teleurstelling zal het vijandigheid veroorzaken en zeer ongemakkelijk zijn.

Voor jullie allemaal die opnieuw teleurgesteld zijn over je vriendin en het woord teleurgesteld uiten omdat het de gevoelens van anderen niet zal schaden. Hieronder hebben we enkele teleurgestelde woorden voorbereid om de nieuwste editie te verraden. Het was heel grappig om je voor te stellen dat ik het verwachtte, ook al krab je altijd de wond in mijn hart.

Ik heb nu gewoon tijd voor mezelf nodig, niet omdat ik boos op je ben, maar ik ben gewoon teleurgesteld over je hele houding ten opzichte van mij. Ik ben niet de beste persoon voor jou, en ik ben bereid als je me wilt verlaten, hoewel ik niet zonder kan. Jij .. Dit is een spijt voor mij, waarom ik altijd van je hield, en je probeert nooit te antwoorden op de liefde en genegenheid die ik geef. Als je mijn hemel wilt veranderen, ben ik heel bereidwillig, maar ik smeek dat je me nooit kunt maken. Ik hou van je, hoewel ik jou niet ben. Ik ben mij weer

Sort:  

Maar ik ben gewoon teleurgesteld over je hele houding ten opzichte van mij. Ik ben niet de beste persoon voor jou, en ik ben bereid als je me wilt verlaten, hoewel ik niet zonder kan. Jij .. Dit is een spijt voor mij, waarom ik altijd van je hield, en je probeert nooit te antwoorden op de liefde en genegenheid die ik geef. Als je mijn hemel wilt veranderen, ben ik heel bereidwillig, maar ikarmenture.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 60569.12
ETH 2442.20
USDT 1.00
SBD 2.52