amma mənə qarşı bütün münasibətlərinizdən

in #fatah7 years ago (edited)

Hər kəs, əlbəttə, bir məyusluq hiss etmək istəmir, ya sevgilisi, qardaşı və ya dostu ilə məyus. Xəyal qırıqlığı səbəbindən düşmənçiliyə və çox narahatlığa səbəb olacaq. Yenə də xəyal qırıqlığına uğrayan hər kəs üçün sevgilinizə söz verdiyini və başqalarının duyğularını incitməyəcəyini üzə çıxarır.

Aşağıda son nəşrə xəyanət etmək üçün bəzi təəccüblü sözlər hazırlamışıq. Mən həmişə ürəyimdə olan yaranı cızmaqla belə, hələ də gözlədiyim zaman təsəvvür etmək çox gülməli. Mən yalnız indi özümə vaxt lazımdır, mən səni incitməyim deyil, amma mənə qarşı bütün münasibətlərinizdən məyus oluram.

Mən sizin üçün ən yaxşı insan deyiləm və buna baxmayaraq, məni tərk etmək istəmirəm, baxmayaraq yaşayamam. Siz .. Bu mənim üçün bir peşmanlıqdır, niyə mən səni sevirəm və heç vaxt mən verdiyim sevgiyə və sevgiyə cavab verməyə çalışmısan.

Təmizləyici məhsullar, bir sıra hallarda, kepuguna le yang tem ang na günə qədər tetapi ilə təmin olunacaq, bu günə qədər dövlət tərəfindən satın alınacaq, bu günə qədər dövlət büdcəsindən pul qazanacaq.

Sort:  

Yenə də xəyal qırıqlığına uğrayan hər kəs üçün sevgilinizə söz verdiyini və başqalarının duyğularını incitməyəcəyini üzə çıxarır. Aşağıda son nəşrə xəyanət etmək üçün bəzi təəccüblü sözlər hazırlamışıq. Mən həmişə ürəyimdə olan yaranı cızmaqla belə, hələ də gözlədiyim zaman təsəvvür etmək çox gülməli.
Mən yalnız indi özümə vaxt lazımdır, mən səni incitməyim deyil, amma mənə qarşı bütün münasibətlərinizdən məyus oluram. Mən sizin üçün ən yaxşı insan deyiləm və buna baxmayaraq, məni tərk etmək istəmirəm, baxmayaraq yaşayamam. Siz .. Bu mənim üçün bir

Congratulations @rubek! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 64170.07
ETH 3425.12
USDT 1.00
SBD 2.59