Kõigile, kes jälle tunnevad oma tüdruksõbraga pettumust

in #fatah7 years ago (edited)

Igaüks ei taha pettuma, pettunud poiss-sõber, vend või sõber. Selle pettumuse tõttu on see vaenulikkus ja väga ebamugav. Kõigile, kes jälle tunnevad oma tüdruksõbraga pettumust ja väljendavad sõna pettunud, sest see ei kahjusta teiste tundeid.

Allpool oleme koostanud mõned pettunud sõnad le roe suh yan, et anda välja uusim väljaanne. See oli väga naljakas ette kujutada, kui ma seda ootasin, kuigi sa alati haavasid haava minu südames.

Ma vajan nüüd ainult iseennast, mitte sellepärast, et ma olen sind hulluks teinud, aga ma olen lihtsalt pettunud kogu teie suhtumisest minusse. Ma ei ole teie jaoks parim inimene, ja ma tahan, kui tahad mind jätta, kuigi ma ei saa elada ilma selleta.

Sina .. See on minu jaoks kahetsusväärne, miks ma armastan sind ja sa ei püüa kunagi vastata armastusele ja kiindumusele, mida ma annan. Kui sa tahad pöörduda mu taeva poole, olen ma väga valmis, aga palun, et sa ei saa kunagi mind sallima, et ma armastan sind, kuigi ma pole sina, mina olen jälle

Sort:  

Fatha pettuma, pettunud poiss-sõber, vend või sõber. Selle pettumuse tõttu on see vaenulikkus ja väga ebamugav. Kõigile, kes jälle tunnevad oma tüdruksõbraga pettumust ja väljendavad sõna pettunud, sest see ei kahjusta teiste tundeid. Allpool oleme koostanud mõned pettunud sõnad, et anda välja uusim väljaanne. See oli väga naljakas ette kujutada, kui ma seda ootasin, kuigi sa alati haavasid haava minu süda.muse tõttu on see vaenulikkus ja väga ebamugav. Kõigile, kes jälle tunnevad oma tüdruksõbraga pettumust ja väljendavad sõna pettunud, sest see ei kahjusta teiste tundeid. Allpool oleme koostanud mõned pettunud sõnad, et anda välja uusim väljaanne. See oli väga naljakas ette kujutada

minu jaoks kahetsusväärne, miks ma armastan sind ja sa ei püüa kunagi vastata armastusele ja kiindumusele, mida ma minu jaoks kahetsusväärne, miks ma armastan sind ja sa ei püüa kunagi vastata armastusele ja kiindumusele, mida ma annan. Kui sa tahad pöörduda mu taeva poole, olen ma väga valmis, aga palun, et sa ei saa kunagi mind sallima, et ma armastan sind, kuigi ma pole. Kui sa tahad pöörduda mu taeva poole, olen ma väga valmis, aga palun, et sa ei saa kunagi mind sallima, et ma armastan sind, kuigi ma pole

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39