расчараваныя з хлопцам, братам або сябрам

in #fatah7 years ago

Усе, вядома, не хоча, каб адчуваць расчараванне, альбо расчараваныя з хлопцам, братам або сябрам. З-за расчаравання гэта выкліча варожасць і вельмі нязручна. Для ўсіх, хто зноў адчуваюць расчараванне ў вашай сяброўцы і выказаць слова расчаравана тым, што не кранае пачуццё іншых людзей.

Ніжэй мы падрыхтавалі некалькі расчаравалі словы для прадаўшы апошняе выданне. Ён адчувае сябе вельмі смешна ўявіць, калі я яшчэ чакаць, нават калі вы заўсёды падрапаць рану ў маім сэрцы. Мне проста трэба час для сябе цяпер, гэта не значыць, што я злуюся на цябе, але я проста расчараваны ўсім сваё стаўленне да мяне. Я не самы лепшы чалавек для вас, і я гатовы, калі вы хочаце пакінуць мяне, хоць я не магу жыць без яго. Вы .. Гэта шкадаванне для мяне, чаму я любіў вас, і вы ніколі не спрабуеце адказаць на любоў і прыхільнасць, што я даю.

Кала Кама Мау berpaling meninggalkan АКА, АКА Сангат РЕЛИ, tetapi АКА mohon kepada Кама tidak Boleh pernah Buat melarang Аку Buat menyayangi Кама, walaupun АКА mengetahui Кама Bukan пунйа АКА лагі ..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 63774.40
ETH 3406.49
USDT 1.00
SBD 2.59