razočaran svim vašim stavom prema meni. Nisam najbolja

in #fatah7 years ago

Svi ne bi htjeli da se osjećaju razočarani, bilo razočarani s dečkom, bratom ili prijateljicom. Zbog razočaranja to će izazvati neprijateljstvo i vrlo neugodno. Za sve vas koji se ponovno osjećate razočaranoj svojoj djevojci i izražavajte riječ razočarana jer to neće povrijediti osjećaje drugih. Ispod smo pripremili neke razočarane riječi da izdaju najnovije izdanje.

Bilo je vrlo smiješno zamisliti kad sam to očekivao, iako ste uvijek ogrebali ranu u srcu. Trebam samo vremena za sebe, ne zato što sam ljut na tebe, ali sam razočaran svim vašim stavom prema meni. Nisam najbolja osoba za vas, a ja sam spreman ako me želite ostaviti, iako ne mogu živjeti bez nje.

Ti .. Ovo je žaljenje za mene, zašto sam te voljela i nikada ne pokušavate odgovoriti na ljubav i ljubav koju dajem. Ako želiš okrenuti svoje nebo, jako sam spreman, ali molim te ne možeš me nikada učiniti. Volim te, premda nisam ti, ja sam ja opet

Sort:  

dečkom, bratom ili prijateljicom. Zbog razočaranja to će izazvati neprijateljstvo i vrlo neugodno. Za sve vas koji se ponovno osjećate dečkom, bratom ili prijateljicom. Zbog razočaranja to će izazvati neprijateljstvo i vrlo neugodno. Za sve vas koji se ponovno osjećate razočaranoj svojoj djevojci i izražavajte riječ razočarana jer to neće povrijediti osjećaje drugih. Ispod smo pripremili neke razočarane riječi da izdaju najnovije izdanj svojoj djevojci i izražavajte riječ razočarana jer to neće povrijediti osjećaje drugih. Ispod smo pripremili neke razočarane riječi da izdaju najnovije izdanj

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65634.72
ETH 3493.40
USDT 1.00
SBD 2.51