Sladki bratje in sestre

in #family6 years ago

Oh, zamudila sem to trgovino, za svojo sestro želim kupiti lizike, čakala me bo za lizike. Ampak, če se vrnem nazaj, bom zamudil svoj avtobus, bi moral iti ali ne .........

Moral bi ali pa bodo moji sestri, ki mečejo oči, gledali z mano z veliko vprašanj, gledali v mojo roko, ki bo prazna. O, ne, kaj tega ni nikoli pričakovalo, bi moral tekmati, kakor hitro lahko, ali pa bom vse pokvaril, prosim, da je bog z mano ali pa poskusite nekaj časa ustaviti ta dež, ko bo moja sestrica čakala na lizalko.

Hej, kdo si ti, zakaj si mi razširil ta dežnik, še nikoli te nisem videl, toda zdaj potrebujem to in to bom z velikim hvaležnostjo in se jutri vrnil k vam na istem kraju. Hvala vam
qajx8c3067.jpg
Pozdravljeni gospod. Za mojo sestro potrebujem ta barvni lizipop, koliko bi moral plačati za to. Hvala vam. In zdaj se bom hitro potegnil, da bi ujel zadnji avtobus. Končno sem prispel, toda, zakaj so ta vrata zaprta, smo varuhinja? Oh, spi, bi ga moral zbuditi ali pa bo sestra spala, dokler ne pridem, zdravo, prosim, prosim, prosim, hvala gospod, prosim odprite vrata. Želim spoznati sestro ali pa bo spala, zakaj gledaš v mene, prosim odprite vrata ali pa bom skočil, oh hvala gospod, ker ste odpirali vrata.

Oh, moja draga sestra, ki sem jo dosegel, ali zamujam, glej, prinesel sem tvoj najljubši lizipop. V svoji postelji ga bom držal, ne dovolite mravam, da so v redu.

Ljubim te, moja draga sestra.
sz76uo4jgp.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 58484.86
ETH 3100.06
USDT 1.00
SBD 2.40