Bazı fake hesapların ifşası...

in #fake7 years ago (edited)

Fake

Bilmiyorum, çok fazla da umursamıyorum burada kim kaç hesaptan yazıyor. Ya da kim kendi hesaplarına oy atıyor. Ama şurada gerçekten hoş bir paylaşım ortamı kurmaya çalışan kişiler varken bazı şeylere çok tahammül edemiyorum.

Anladığım kadarıyla çok zeki bir arkadaşımız para kazanmanın kısa yolunu bulmuş ve bu yolunu açıklamış, kendisini tebrik ediyorum. Detayları şuradan okuyabilirsiniz. Wallet transfer'lerinden bağlı diğer fake hesaplarını yazmak gerekirse

https://steemit.com/@efsane/transfers adresinden teyit edebilirsiniz gerçi. Ama yine de bir kaç ekran fotoğrafı koyalım.

Arkadaşımıza hayatında başarılar dilerim. Hiç zorluk çekmeyecektir bu karakteri ile.

Fake nasıl engellenir?

Steemit'te fake hesap teorik olarak engellenemez ama "Mute" tuşu ile bu tip hesapları ve bu hesaplardan gelecek yazı ya da yorumları görmemeyi tercih edebilirsiniz. Bunun dışında gördüğünüz zamanlar "flag"larsanız "reputation"un düşmesine neden olursunuz. Reputation'ı çok düşük kullanıcıdan gelen yazılar normal akışta da kapalı olarak çıkacaktır.

Bu arada arkadaşımız postu silmiş ama ne yazık ki ekran fotoğrafını yanlışlıkla almışım. :P

Sort:  

Bu arada hesapların para ilişkisi dışında tek kişiye ait olduğunun kanıtı, @michalescofield'in sildiği yazıda

İyi kötü 2000TL civarı bir kar elde ettim steemitten anamın ak sütü gibi helal ediyorum kendime . Tertemiz cillop gibi keriz parası

yazmasıdır, bu da sayılan hesapların tümünün şu ana kadarki toplam geliri yapıyor zaten.

Yoksa mesele Bitcoin'e çevirmek için arkadaşa gönderme meselesi değil. Keriz olarak anılmak isteyenler başka masallara inanabilir tabi.

Pis herif ya bi de L&M'yi kullanıyor. Delikleri tıkalı tuzluk bu bildiğin Erdal bile olmaz bundan.

Hala yazıyomu bu arkadaşlar ya

Arkadaş desek daha doğru. :D

aga biz arkadaşız misalen düşün şimdi yani ben misalen sana fake desem ne düşünürsün??

sağol canım yanlışlıkla silmiştim postu kara kara düşünüyodum nasıl bidaha yazabilcem diye adamımsın misalen yani misal olarak düşün :d

@slipknot la yaptığın yorumu da silmişsin onu da ekleyeyim mi yoksa o hesaptan geri koymayı düşünür müsün tekrar. :D

bak kardeşim o attığın ss lerde benim introduce konum var ben fake değilim diyom adım soyadım tipim falan var no ks come vs hesabı ayıktın mı pm den gel diğer arkadaşların da bilgilerini veririz istersen hadi opuldun byss

Selam, bu arkadaşları steemit'e ben davet ettim.
Benim aracılığımla SBD'lerini bozduruyorlar, karşılığında steam'den oyun falan atıyorum ya da ininal kartlarına para, ne isterlerse artık. Böyle bir durumu gizleme gereği duymadım, isteyen tüm cüzdan geçmişlerine erişebiliyor zaten her şey ortada.
Bazen garip ve "atarlı" mesajlar yazmışlar, kırıcı olduysa onların adına özür dilerim. Onları savunmuyorum, eğer kurallara aykırı davranıyorlarsa flaglayabilirsiniz elbette.
Ama fake hesap gibi bir durum yok. Hem bitcointalk'ta, hem de steemit'te aktif olarak kullandığım tek bir hesap var.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84