You are viewing a single comment's thread from:

RE: Polish Squad - Okiem Jana

in #facebook7 years ago

Racja. Jest to mój pierwszy i ostatni post o grupach FB. Szanuję twoje zdanie i cieszę się, że postanowiłeś się wypowiedzieć, ale nie dostałem bana ani żaden dzieciak mnie nie pocisnął. Była to tylko moja opinia na temat tej grupy. Racja zapomniałem wspomnieć o sprzedaży takich grup jak i o masowym zapraszaniu wszystkich swoich znajomych do takich grup w celu uzyskania Admina bądź Moderatora. Ten post był tylko taką jednorazową akcją mającą na celu sprawdzenie reakcji ludzi na takie treści. Życzę miłej nocy. Pozdrawiam!

Sort:  

ALE z drugiej strony gdyby zamiast narzekania na polish squad zrobic cos w stylu rozprawki i na poczatku postawic hipoteze typu "gigantyczne grupy na facebooku - okazja do poznania nowych ludzi czy pulapka?" a nastepnie opisac problem tych grup i ich "zalozenie",podac 3 przyklady takich grup wraz z jakas maja historia i SSami co popularniejszych postow i srednim wiekiem czlonkow i dalej wypisac zalety i wady bycia czlonkiem takiej grupy + na koncu jakies podsumowanie tego.

W takiej formie to by nawet mialo jakis sens,ale czy ja wiem? Duzo pracy,researchu i pisania ^^

Dzień wyjęty z życia i jak na twórce jak ja małe zyski

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61248.96
ETH 2375.80
USDT 1.00
SBD 2.55