You are viewing a single comment's thread from:

RE: EPIC Downhill Skateboarding at Tenerife, Canary Islands! SICK CAR - FOLLOW RUN

in #extreme6 years ago

Na to video jsem se těšil hodně a nezklamal jsi :) Úžasné!! Mám tři otázky:

  1. Jak jsi měl ošéfované, aby tě v zatáčce nesestřelilo protijedoucí auto?
  2. Vypadá to na slušný sešup - jak rychle jsi jel?
  3. Z čeho jsou vyrobené ty "brzdící" rukavice? :D
Sort:  

Tak to jsem rád :) Jak dojedu dolů je vidět černé auto, to má vysílačku a do ucha mi říká čisto-čisto atd., jakmile něco jede dá mi vědět zastavím a počkám až auto projede. Zároveň lze na tomhle kopci koukat o zatáčky níže, takže auto bych měl možnost i včas zpozorovat až na pár slepých zatáček. Tady maximálka v jedné části tak 70 km/h ale šlo by i více ! Rukavice jsou kožené s vyztuženými prsty a nalepenými silonovými puky, po kterých se klouzám...)

Takže bezpečnost byla zajištěna, to jsem rád ;) Ta okolní krajina je opravdu dechberoucí, věřím, že to musela být jedna z nejlepších jízd v životě... a 70 km/h - to jsem snad nejel ani kole ještě :D Respekt!

Už to děláme nějaký ten pátek a bezpečnost na prvním místě :) Na silnicích jako tato, kde nejsou dva vyznačené pruhy čárou uprostřed jsou vysílačky nezbytné) Na širokých silnicích s pruhem pro každou stranu platí pravidlo - keep your fakin line :D

Moooc pěkný, na to jsme se chtěl zeptat taky... 70 hmmm to je celkem dost
Nosíš i páteřák nebo ne?

Páteřák jak kdy) já ho většinou nosím když natáčíme run a hecujeme na pokraj limitů, ale když jedem jenom klidovej freeride tak mám radší plandající košily..))

Doplnění - rukavice sami od sebe moc nebrzdí, brzdí kolečka ve smyku. Rukavice mi tu slouží abych se o ně mohl opřít při provádění smyku) Slidy lze samozřejmě dělat i ve stoje bez položení rukou na zem, ale je to o dost těžší a v případě pádu člověk je náraz z větší výšky a o to silnější :P Na tomhle kopci jsem tak neriskoval a užil so ho tzv. hands - down :))

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57941.45
ETH 2579.63
USDT 1.00
SBD 2.39