Eventum - Merkeziyetsiz Gerçek Dünya Veri Akışları

in #eventum6 years ago

event

Eventum dünyanın ilk kitleden gelen geri beslemeyle sağlanan gerçeğin gerçek amanlı API'ye dönüştürüldüğü platformdur. Geri besleme sağlayanlar gördükleri ve deneyimledikleri şeyler için ödeme alırken geliştiriciler istedikleri veriye çok daha ucuza ve güvenle erişebileceklerdir.

Şöyle bir örnekle açıklayalım; tamamen merkeziyetsiz bir bahis sitesi kurdunuz. Kullanıcılar bir maça bahis yaptılar, peki maçın skoru ve kimin kazandığı nasıl belirlenecek? Maçın skoru merkeziyetsiz bir şekilde girilmeli ki bahis platformunuz da tamamen merkeziyetsiz olsun. Eventum platformunda Barcelona - Real madrid event'ini oluşturup maç bitiminde aktifleştiriyorsunuz, yüzlerce hatta binlerce oy veren sayesinde doğru skorun sisteme girilmesini merkeziyetsiz olarak sağlayabiliyorsunuz.
immg

Merkeziyetsiz Ethereum, Swarm ve Merkezsiz Eventum düğümleri ile tamamen dağıtık sistem oluşturulur.
-Hızlı ve Güvenli* Gerçek zamanlı şifrelenmiş veri blok zinciri sayesinde güvenli saklanacak ve hızlı iletilecektir.
Doğrulanmış: Tek bir veri kaynağı yerine kalabalığın bilgeliğini kullanabilirsiniz.
Adil: Sıfır ücret ve aracı payı ile serbest piyasa ekonomisiyle adildir.

Daha fazla bilgi almak ve ICO'ya yatırım yapmak için; https://eventum.network/

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 64296.25
ETH 3182.70
USDT 1.00
SBD 2.55