Detailid...

in #estonia6 years ago (edited)

Priit näe, järgmine kord kui tuled siis tuleb selline videosessioon:

Kaadri mõte: [õrna zoomiga]
American-Psycho-Ending-01.png

Tekst:
Suure plaani puhul aga võib juhtuda, et väärtust omab ainult suurus, aga pisiasjadele ei ole alati mõeldud, näiteks nagu kõikide mugav äraolemine. Siin on selge mõtteviisi erinevus. Märkamine ongi raskem, kui vaadata suurt, mis on liiga lähedal, et näha detaile, ja märgata väikest, mis on käeulatuses, ei saagi, kui meeles mõlgub üksnes suur.

Kui valmistud külaliste tulekuks, või oled planeerinud koduse õhtusöögi, jõuad sa märgata, kuidas kõik olema hakkab? Sul on tegemist köögis, aga ära unusta, pisiasjad nagu laudlina ja valitud taldrikud, õiget värvi salvrätikud, ilusad klaasid – kõik detailid loovad selle õige meeleolu. Kui palju muudab õhtusöögi meeldejäävamaks detailirohke ja kaunistatud laud.

Mulle meeldivad inimesed, kes märkavad. Meeldib olla koos nendega, kes märkavad samu väikesi asju, samu detaile. Ma ei pea seletama, ma lihtsalt tean, et nad on märganud. Veel meeldib mulle oma kodus iga eseme jaoks leida õige koht, kus nad elavad kaasa mu elu, kus ma neid kasutan ja nemad mind ei valitse.

Effekt/Fiiling soundtrack:
Loe seda kirjutist selle muusika saatel:

Sort:  

This user is on the @buildawhale blacklist for one or more of the following reasons:

  • Spam
  • Plagiarism
  • Scam or Fraud

Meelitaja =)

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.12
JST 0.025
BTC 55262.33
ETH 2465.44
USDT 1.00
SBD 2.18