ukuya ukubona

in #esteemapp6 years ago

image
Ngithanda nje ukuthi libhekene?
Angithembi uma ညိးEnye kusengaphambili yesikhathi eside ngolwazi ukwenza okuthile nge inethiwekhi yakho izintandokazi okufanayo kungakhathaliseki singathanda zisebenzisa bokucatshangelwa kusengaphambiliAkekho onesihluthulelo kwesokudla ကိူက်uthando imibhangqwanaUkuya ukuya ukubona
Uma silahlekelwe sikhathiUmqondo omkhulu ညိး
Kepha ngangibhekene nenkinga ngokukhululekile wathonyelwa othileNgiyabuza kungekho intombi esideVele uzithande avele manje wazi ukuthi wayekade efile ngesikhathi umphakathi ngiqagele wangafika phambi phansi amane ubude ngoba, oluhambisana labantu asebekhulile akafuni ukubeka Kuze kube manje, yena nje wayemthanda ngempela ...
elinde nje ချစ်တဲ့သူကိုNakuba asalindele ...
Gustatzen dut zer zuen ezaugarritu?
Ez dut bada ညိးaldez beste epe luzeko ezagutza batera zure sare berera lehentasunak zerbait egin aldez aurretik kontuan hartu erabili ote dugu
Bat ere eskuineko giltza dauka ကိူက်
Love bikoteekoff joatean ikusten joan
oraingoan galdu dugu badapentsamendu big A ညိး
Baina askatasunez aurrean dut norbait konbentzitu
no neskalaguna luzeagoak eskatzen dut
Just love agertzen yourself gaur egun ezagutzen zuela hil asmatu dut, ez zuen agertu aurreko beheko lau luze, baita biztanleriaren zahartzearen batera nahi ez jarri komunitateari bitartean ...
Oraingoz, benetan besterik maite zuen ...
Just zain ချစ်တဲ့သူကိုoraindik zain bitartean ...

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66149.79
ETH 3275.66
USDT 1.00
SBD 2.71