Komoewai yal

in #esteem3 years ago

Milotti di studiusi ngrisi anu inspiratu recentemente in i centri inglese di Wall Street in Asia in una serie di discorsi motivatori è i travaglii interattivi da Nicole Maxali, l'attore americanu chì hà ghjucatu un rollu primu in u 80 stagione di TV chì componi u cursu WSE.

Nicole hà avutu i so cunsiglii per esse immutulati è alcuni ghjudiziati in più di 20 avvenimenti spirituali in 11 escattas di WSE in 3 paesi durante u Marzu 2018. Nicole hè stata maravigliata da a accòglie da i so fanelli in WSE Korea di u Sud, Hong Kong è a China.Nicole hà dichjaratu "Stillspinning è ricuperà da a mo Tour of Asia di 3 semestrale induve aghju visitatu trè paesi, cinque cità è scuntate di più di un milla di i me fannijiet asiatichi. I i tiegħi live stream videos anu vistutu da più di 100 000 ventilatori in Cina. Hè un virtuvellu di un viaghju ... "

Un esempiu di unu di quelli anziani hè studente WSE Samuel Yan chì disse: "A parte di Nicole ci hà inspiratu. Pigliate l'ora di sente a voce alta. Scebbe u vostru core per i vostri sòveri, ùn importa, s'ellu ci hè dubbienu, teme, sfidi, ostaculi ".

image

U caratteristiche di Nicole hè Khae unu di i caratteri principale in a serie TV chì aiuta à i studienti di u WSE per amparà l'inglesu nantu à u cursu di 20 niveli da i principianti à l'avanzati. I seguenti seguitate u so viaghju di scuperta mentre persiane i so sònni in New York.

L'avvenimenti in i centri WSE includenu Nicole chì dà un discorsu motivativu di cumu hà superatu situli difficili di a so vita per esse impauriti allargu. Questu pò esse relatatu à l'inglesi di l'inglesa è l'appruvazioni di supportu acquistanu da l'equipa in un centru inglese di Wall Street.Nicoleinu curria un gruppu attuali cumune qualche cunsiglii da a so sperienza cum'è un actor è pruduttori in New York.

Nicole hà ancu visitatu quelli di i turchi in i cità chì visitava u Busan, Seoul, u Hong Kong Flower Show è u Peak, u Bund in Shanghai, a Cità Mandata è ancu a Great Wall of Chin

Avemu da lascià l'ultima parola à Nicole (o Khae)!

"Gràzzi à tutti chì avianu fattu sta riunione in Asia ... Possè permessa per avè una carriera riescita in questu questu, è ancu più grati, aghju avutu viaghjà in u mondu cum'è u mo travagliu. Tuttu micca esse possibbili senza @wallstreetenglish_global @ wsehk @ wsekorea è di course WSE China (wse.com.cn) "

Averete qualchissia più di u viaghju di Nicole è i manifesti diventati in UMB centrale nantu à sta pagina di Facebook è l'Instagram hashtag:

Sort:  
UpvoteBank
Your upvote bank
__2.jpgThis post have been upvoted by the @UpvoteBank service. Want to know more and receive "free" upvotes click here