Esteem programıyla paylaşım yapmağın özelliyi.

in #esteem7 years ago

image
Merhaba arkadaşlar bu yazdıklarım tamamen kendi fikrim. Bugün sizlere Esteem programı hakkında birazcık bilgiler vericem.

image
Bakın steemit.com burada bir şey paylaşmak istiyorsanız play marketden Esteem yazarag programını indiriyosunuz ve steemitdeki giriş bilgilerinizi orada yazıyosunuz ve giriş yapıyosunuz.
kendi dilimizde türk diline koyuyosunuz rahatca istediynizi bula bilirsiniz.

image
Esteem steemitle tam olarağ baglantılı, bu programla paylaşım yapdığınızda steemitde olan Esteem, good-karma vb. size hemen oy veriyor.

image
Bildirmek isterimki bu her zaman olmuyor bencede nedeni güzel bir paylaşım olursa oylarlar iki kelimelik yada anlaşılmıyan paylaşımlara oy vermezder bu benim filrim belkide başqa nedenleri var benim paylaşımlarıma bir kaçına oy verdiler aşağsı 1.07$ oy verdiler.

Arkadaşlar zaten paylaşım yapıyosunuz ne fark eder burdan" ESTTEM" paylaşımınızı yapın.Ben hep burdan yapıyorum.

https://goo.gl/images/U1te5m
https://goo.gl/images/d341HF

Sort:  

Esteem güzel app. Ama bir az yavaş çalışıyor.

O qədər də effektli deyil.amma heç olmamaqdan yaxşıdır.

Yeni basliyanlara faydalidir)

giris yapamıyorum sifreyi nasıl girecegim cıldıracam

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 64149.44
ETH 3145.56
USDT 1.00
SBD 2.53