gauza pobre

in #esteem6 years ago

image
Noiz lan-bizitza eraikitzen halaber errekurritu den benetan lanarrakasta izan zuen bere fisikoak ondo kontrolatu စိတ်ရော ရုပ််espero izan behar indarrean murrizketa mantentzea.
Bultzatzen Nire ama bi hitz eta guru aginduak
aurkeztu nahi nuke.Nire amak esan. Just jostailu erloju bat. Push gutxiago ရုပ်် ukatu ari bada
. ez zara nire buruan dabilen ရုပ်် dago pobreak dira.
Batzuetan naiz lehengai ရုပ်် lan dut. Benetan nekatuta ရုပ််. zauden gauza pobre eta gehiago txarra bada. Pozik baduzuUstez pixka bat.
Dena den, noiz ezintasunaren fisiko bat ရုပ်် jarraitu
Four Thailandia tristea, Eta dardara, Buruko mina ဝေဒနာတွေနဲ့ aipatzen.jostailu txiki bat, zergatik ez egin, beraz, ez dut uste hori egin behar dugu.
Hala ere, ez sistematikoki. onenak erraztea
besterik ikusten ari bazara. drogak kanpo joera laguntza lortzeko.Noiz daude, hala nola, ordez freskagarria ရုပ်် lan aktiboanHorren ordez lanaren, Lan ere hasi lanera, izan daitezke besterik ပဲဲ. လုပ္
Noiz ez bezala eta depresioa. hau daNatural. များလာရင် ilea.
I handiko jaistea zure helburuak eragina izan dezake prestatuta zegoen. BerazMaiatza da esaten duzunean, zure lana da baztertu ရုပ်် lan bat ala segimenduagarrantzitsua dela uste dut. Batzuetan irudia ez da ukatuKontuz nekatuta eta edozein informazio Arreta handiz begiratu. ez zara aspertzen badaBad buruko mina minak naturalak dira.

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59876.72
ETH 3191.77
USDT 1.00
SBD 2.43