You are viewing a single comment's thread from:

RE: WETIN I DO WHEN I SMALL WEY MAKE DEM DISOWN ME.

in #esteem6 years ago

Your own off me shaa oo! My own no be say I stubborn oo just say some times, e be like say my head dey touch. My own be say one day like dis we dey summer break na. Na him I go park all the cashew nut wey I Bin keep since March. That day, I say go roast am.

I no know wetin come happen I almost wan burn the house. As my mama come back eehh, e dey her like say make she set me on fire.

Shaa e get one wound weY she gimme for hand wey be say anytime I see am, I go remember that day.

Sort:  

@vintageverve thank God say e no injure you. You know say when cashew hot if you use am draw for body na everlasting mark be that. Maybe na the everlasting mark the cain give you so. Doh😂😂😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54414.30
ETH 2295.54
USDT 1.00
SBD 2.30