ျမန္​းကလီး

in #esteem6 years ago

ရယ်စရာဖြစ်ကြောင်း👧 Hhh မိန်းကလေးငယ်များ
ကောင်လေး: ဘယ်လို er ဦး
မိန်းကလေး; ဒဏ်ငွေဖြစ်ကြောင်းကိုနှငျ့သငျ?
ကောင်လေး: မဟာနံနက် pls သင်အကြိုက်ဆုံးအရောင်ကဘာလဲ
မိန်းကလေး: pls, ငါ့ကိုထိုကဲ့သို့သောမိုမေးခွန်းတွေမေးရပ်တန့်ငါ့ကိုယုတ္တိနှင့်ကျိုးကြောင်းဆီလျော်တစ်ခုခုကိုတောင်းပါ၏။ Pls ပညာပေးဖြစ်လိမ့်မည်။
ကောင်လေး: Ok မည်မျှလုံးထှကျရှိလာ sudium ဘိုင်၏ STP မှာ sulpheric အက်ဆစ်၏ 0.8 ml ကိုထောင်ဖို့လိုအပ်ပါသည်။
မိန်းကလေး: ငါ့အကြိုက်ဆုံးအရောင်ပန်းရောင်ဖြစ်ပါတယ်။
ဃယောက်ျားလေးသို့မဟုတ်ဃမိန်းကလေးဖြစ်စေဘို့ Hhhh တဦးတည်းစကားလုံး
"အိုး! ဘယ်လိုကျေးဇူးတင်နှင့်ကျေးဇူးတင်သင်! "

"ကျေးဇူးတင်ကြောင်းသို့မဟုတ်ဘုရားသခင်၏ကျေးဇူးတော်ကိုချီးမွမ်း၏အဘယ်သူမျှမစကားလုံးများကိုငါခံစားမိသောအရာကိုကိုဖော်ပြရန်နိုင်တယ်။ "

"ဘယ်လိုကံကောင်းသငျသညျများမှာ! သင်ဘယ်လိုကြောင့်ဝမ်းမြောက်သောစိတ်နှင့်ငြိမ်းချမ်းရေးကိုရောက်ရှိခဲ့တာလဲ "

"ဒါဟာကျွန်မရဲ့ဘဝခရီးအတွက်ရရှိခဲ့သာသီးအပွခဲ့သညျ။ ငါသည်ဘုရားသခင်တောင်မှခက်ခဲကာလ၌လူတိုင်းအဘို့ကြီးစွာသောအစီအစဉ်ရှိခဲ့ယုံကြည်ပါတယ်။ သူကကျွန်မကိုကျွန်မအသက်တာကိုပြောင်းလဲအဖိုးတန်သင်ခန်းစာများအပ်ပေးတော်မူ၏။ "

  • "ခက်ကြိမ်! ဘယ်လိုခက်ခဲအဆမဆိုလမ်းအတွက်အကျိုးရှိသောနိုင်သနည်း ကျွန်မနားလည်ရန်လိုအပ်ပါ။ ငါခက်ခဲဆဖြတ်သန်းတာနဲ့ငါကရန်သင့်အားကျေးဇူးတင်တွေ့မြင်! "
    ရဲ့နောက်ဆုံးမှာကျွန်တော်တို့ရဲ့ဦးခေါင်းရုတ်သိမ်းပေးရန်ကြစို့

အော်စကာပြီးသားသိတယ် ...

ငါ့အကြိုက်ဆုံး password များတစ်ခုမှာအော်စကာရိုင်းတို့ကရေးသားခဲ့ ...
"ကျနော်တို့ကမြောင်းထဲမှာအားလုံးရှိပါတယ်ဒါပေမဲ့ကျွန်တော်တို့ကိုအချို့ကြယ်ကိုကြည့်နေကြတယ်။ "
တစျဖနျ: "ကျနော်တို့မြောင်းအားလုံးကိုရှိပါတယ်ဒါပေမယ့်ကျွန်တော်တို့ကိုအချို့ကြယ်ကိုကြည့်နေကြတယ်။ "
"ကျနော်တို့ကအပေါငျးတို့သမြောင်း၌ရှိကြ၏ပေမယ့်ကျွန်တော်တို့ကိုအချို့ကြယ်ကိုကြည့်နေကြတယ်": တတိယဖို့

ငါသည်ငါ၏ဦးခေါင်းသည်ရုတ်သိမ်းပေးရန်ဖို့လုံလောက်တဲ့အစွမ်းသတ္တိအားရှိသည်မဟုတ်လော

ငါသည်ဤဝါကျထဲကနေတဦးတည်းစကားလုံးစိတ်ဝင်စားခဲ့ပါတယ် ... "တချို့" ... အဘယ်ကြောင့်သာ "တချို့" ကြယ်ကိုကြည့်? ကျနော်တို့အတွက်ရတဲ့နေက "shit" မှကြှနျုပျတို့ခေါငျးပြုစုပျိုးထောင်ဖို့ကကြောက်လန့်လား? ကိုယ့်ကိုယ်ကိုယုံကြည်စိတ်ချတဲ့မရှိခြင်းငါသည်ငါ၏ဦးခေါင်းသည်ရုတ်သိမ်းပေးရန်ဖို့ခွန်အားမရှိကြပါဘူးကြောင်းရှိပါသလား? ဒါကြောင့်ငါသည်ငါ့မြည်းကိုမြှင့်နှင့်ငါ၏အသက်တာ၌ကွဲပြားခြားနားသောအရာတစ်ခုခုလုပ်ဖို့ရှိသည်သောပြောင်းလဲမှုကြောင့်ကြောက်လန့လား? ဒါကြောင့်နောက်တစ်ကြိမ်:
"ကျနော်တို့ကမြောင်းထဲမှာအားလုံးရှိပါတယ်ဒါပေမဲ့ကျွန်တော်တို့ကိုအချို့ကြယ်ကိုကြည့်နေကြတယ်။ "

အကြင်သူသည်အန္တရာယ်မှာသုံးဖြစ်ပါတယ်

ကျွန်တော်တို့ကိုကိုယျ့ကိုယျကိုမေးပါစို့: ငါတို့သည်ငါတို့၏ဦးခေါင်းနှင့်အတူအသက်ရှင်ချင်ပါနဲ့ကျွန်တော်တို့ရဲ့ကိုယ်ပိုင်ပေဦးညွှတ်ခြင်းနှင့်ကျွန်တော်လမ်းလျှောက်ရသောမာရသွန်မှာကြည့်ရှု? ဒါမှမဟုတ်ငါတို့သည်ကြှနျုပျတို့ခေါငျးရုတ်သိမ်းပေးရန်ကျွန်တော်တို့ရဲ့အတောင်ပံဆန့်မိုဃ်းတိမ်သို့ရွှေလင်းတကဲ့သို့ပျံချင်ပါသလဲ? သာကျွန်တော်တို့ကိုအပေါ်မူတည်ပါသည်။ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ဆုံးဖြတ်ချက်တွင်။ ငါတို့ရှိသမျှသည်ကျွန်တော်ခက်ခဲအတိတ်ဘဝတွေကိုခဲ့ကြောင်းကျွန်တော်တစ်ဦးခက်ဘဝရှိသည်ကိုကျွန်တော်မရှိကြပါဘူးသောအရာတစ်ခုခုသည်ငါတို့အဘို့လွယ်ကူသည်မဟုတ်ကြောင်းအရာတစ်ခုခုမှားယွင်းနေကြောင်းဆင်ခြေ,, ရှာဖွေပါ။ ကျွန်ုပ်တို့၏အသက်တာ၏အဓိပ္ပာယ်ကိုဖြည့်ဆည်းဖို့တိုက်ရိုက်လမ်းကြောင်းကနေစဉ်ဆက်မပြတ် Oblique ရှာဖွေနေ, စဉ်ဆက်မပြတ်ဆင်ခြေရှာကြ၏။ အဆက်မပြတ်ကြောက်လန့်ခြင်းနှင့်ပုန်းခိုဖြစ်ခြင်းများနှင့်အပြောင်းအလဲကနေကာကှယျဖို့အားဖြင့်ကျွန်ုပ်တို့၏အသက်တာ၌ဝမ်းမြောက်အောင်မြင်မရနိုင်ပါ။

ကျနော်တို့စိန်ခေါ်မှုများကိုလက်ခံ

အဆိုပါဠာကျွန်တော်တို့ကိုပေးသည်အဖြစ်ဒါပေမယ့်လျှင်ကျွန်ုပ်တို့ရှိသမျှသည်စိန်ခေါ်မှုကိုလက်ခံဖို့ကြိုးစားပါလျှင်, ကျွန်ုပ်တို့ဆုရရှိသူနိုင်ပါတယ်, အရာအားလုံးလက်ခံပါ။ ပညာရှိသောသူတစ်စုံတစ်ဦးက "အန္တရာယ်မဆုံးရှုံးနိုင်ပါတယ်ပါဘူးသောသူမည်သည်ကား" ထိုအခါကဆက်ပြောသည်, said: "။ အနိုင်ရသို့သော်မရ" ဘာမျှမမှားပါသွားလျှင်မူကား, ရဲ့ကြိုးစားကြည့်ကြကုန်အံ့, ရဲ့သင်၏အသက်တာတွင်အချို့သောကင်လုပ်ခိုင်း play ပါစေရဲ့နောက်ကျောကိုသင်ရကြပါစို့။ ငါတို့သည်ဘဝရုံဂိမ်းကြောင်းရှာပါ။ ငါတို့ကပျော်စရာစေလျှင်, ငါတို့သည်ပျော်ရွှင်ကြသည်။

ရဲ့ရေဟောင်းများကိုပုံစံများကိုယူကြစို့
image
အားလုံးအဟောင်းဖော်မြူလာကျွန်ုပ်တို့၏မိဘများအားဖြင့်ကျွန်တော်တို့ရဲ့ဦးခေါင်းပေါ်နှိပ်ပြီဟောင်းအယူဝါဒ, ဆရာများ, ပညာရေးအဖွဲ့အစည်းများ၏သွားကြကုန်အံ့, နှင့်နောက်ဆုံးတွင်ရဲ့ကျွန်ုပ်တို့ဘဝအသက်တာ၌လိုချင်ဘယ်သို့ဆိုကြကုန်အံ့။ မဟုတ်သောအရာကိုတခြားသူတစ်ဦးဦးကိုအလုပ်ဖို့လိုသည်။ ငါသည်ငါ့ရှိသည်ဖို့ဝံ့ဘူးအဘယ်ကြောင့်, ထို့နောက်ကျွန်ုပ်တို့သင်္ချိုင်း၌ထအဆုံးသတ်နိုငျသောကွောငျ့အကြှနျုပျတို့သအဲဒီမှာဝင်သောအခါကျွန်တော်တို့ကိုငါသည်ကိုယ်အသက်ကိုပိုမိုအန္တာရာယ်လျှင်, အဘယ်ကြောင့်ငါသဘောကျတယ်အဘယ်သို့ပြုမယ်လို့ဆိုကြပါစို့သို့သော်ငါတို့သည်အဘယ်သို့ပြုရမည်ချင်ကြဘူး ကိုယ်ပိုင်အမြင်, ငါ့ကိုယ်ပိုင်ရည်မှန်းချက်? အဘယ်ကြောင့်? ယခုမှာငါသည်မြေပြင်သွားတယ် ...

သို့သော်ထိုသို့ကွဲပြားခြားနားနိုင်ပါတယ်

ဒါမှမဟုတ်ကျွန်တော်တို့ဟာရှိခဲ့ပါတယ်တစ်ချိန်ကငါအရာရာကြိုးစားခဲ့ပါတယ်, ငါကငါတတျနိုငျသကိုအကောင်းဆုံးကြိုးစားခဲ့ပြောနိုင်ပါတယ်။ ငါထွက်ခွာတော့ငါကမ်းလှမ်းသမျှသောအသက်တာကိုအသုံးပြုကြောင့်ငါပျော်ရွှင်တယ်ဆိုလိုသည်။ ထိုသို့ကဒီအခိုက်မှာလာလျှင်, ငါသည်အရာခပ်သိမ်းကိုအသုံးပြုခဲ့ကြသောကြောင့်, ငါစွန့်ခွာနိုင်, ကိုပြောပြနိုင်သူကိုမမေးပါစေ, ငါအပြည့်အဝနထေိုငျကြှနျတေျာ့စိတ်ကူးများသဘောပေါက်, ငါ့ပန်းတိုင်များ, ငါ့အစီအစဉ်များကိုငါဝမ်းမြောက်စရာအကြောင်းရှိ၏။ ကြောင်းဟုအဘယ်သူဆိုနိုင်သနည်း ကြောင်းမီ, ငါနက်နက်ရှိုင်းရှိုင်းသိမ်းယူနေပါတယ်။ ရဲ့နောက်ဆုံးမှာသူတို့ "shit" ချွတ်ကြှနျုပျတို့ခေါငျးရုတ်သိမ်းပေးရန်ကြစို့နဲ့ကြယ်ကိုကြည့်, သူတို့ကအရမ်းလှတယ် ... နှင့်ဠာဒါအဆုံးမဲ့ဖြစ်ပါတယ် ...

ကျွန်တော်ဘာကိုလိုချင်တာလဲ?

ကျနော်တို့ရွေးချယ်စရာတစ်ခုအဆုံးမဲ့အကွာအဝေးရှိသည်။ တိုင်းမိနစ်ကျနော်တို့တတ်နိုင်သမျှဖြေရှင်းချက်တစ်ခုအဆုံးမဲ့အကွာအဝေးရှိသည်။ ဒါပေမယ့်ကျနော်တို့အများအားဖြင့်ကျွန်ုပ်တို့ကြိုက်နှစ်သက်ကြဘူးသောအရာကိုကြိုက်နှစ်သက်ကြဘူးသောအရာကိုမှကပ်ပါလိမ့်မယ်။ ကျနော်တို့အများစုကျွန်တော်တို့ကိုသာယာသောမဟုတ်သောအရာနှင့်အတူကိုင်တွယ်ရန်ဆုံးဖြတ်။ ကျွန်ုပ်တို့လိုချင်ပဲဘာကိုပြောင်းလဲပစ်ရန်ရွေးချယ်စရာ၏အဆုံးမဲ့အကွာအဝေးကနေရှေးခယျြဖို့ဖြစ်လျှင်, ကျွန်တော်တို့ကိုပျော်ရွှင်စေသည်ဘာကျွန်တော်တို့ရဲ့ပျော်မွေ့သောအရာကိုကဘာလဲ? ဒါဟာအနည်းငယ်အပြောင်းအလဲဖြစ်လိမ့်မည်။ ကြိုးစားကြည့်ရအောင်။ ကိုယ်ကသာကျွန်တော်တို့ကိုအရေးပါပါတယ်။ လူတိုင်းကြောင့်ဒီဂြိုဟ်၏အခြားမြို့သားတို့ကိုခြိမ်းသည်ကျွန်တော်တို့ကိုခံရပြီတစ်ခုအံ့သြဖွယ်ပစ္စည်းဥစ္စာပိုင်ဆိုင်မှုအခမဲ့အလိုတော်ရှိ၏သိရသည်။ ကျနော်တို့ဠာကျွန်တော်တို့ကိုရွေးချယ်မှုတစ်ခုအဆုံးမဲ့အကွာအဝေးပေးသည်, ဒါကြောင့်အဘယျကွောငျ့မသုံး, တိုင်းစက္ကန့်ဆုံးဖြတ်နိုင်သလဲ

ဒီအချိန်ဒီနေရာ!

ရဲ့အဲဒီအခြိနျသာဆွေမျိုးဖြစ်တယ်, ဒါပေမဲ့ကျွန်ုပ်တို့၏အသက်တာအတွက်ကမ္ဘာမြေကဒီမှာကြီးမားတဲ့နှင့်အရေးကြီးသောအခန်းကဏ္ဍသဘောပေါက်ကြကုန်အံ့။ ယခုလွန်ပြီသောဒုတိယမရှိတော့ပြန်လာပါလိမ့်မယ်, ကျွန်တော်တို့ကိုအသုံးပြုရန်ကြပါစို့။ ယခုကြှနျုပျတို့များမှာဘယ်မှာဒါပေမယ့်ကျနော်တို့နှင့်ဧကန်အမှန်ကျွန်တော်တို့ရဲ့အနာဂတ်ပြောင်းလဲစေပါလိမ့်မယ်နိုငျသောဆုံးဖြတ်ချက်စေနိုင်သည်။ ငါတို့သည်အဘယ်ကြောင့်ငါတို့သည်ငါတို့၏အနေအထားကနေဖြေရှင်းပေးဘယ်တော့မှနိုငျသောအမှုအရာဖြေရှင်းရေးနေကြသနည်း ငါတို့သည်အဘယ်ကြောင့်ငါတို့ဥစ်စာမဟုတ်သောအရာတို့ကိုဖြေရှင်းနေကြသနည်း ငါတို့သည်အဘယ်ကြောင့်ကျွန်တော်တို့ရဲ့ဘဝတွေကိုပေါ်မှာငါတို့အဖြစ်မှန်အာရုံစိုက်ကြသည်မဟုတ်လော w နားလည်သဘောပေါက်ဖို့ထက်ကမှန်ထဲမှာကြည့်ဖို့ပိုမိုလွယ်ကူမယ့်သောကြောင့်

Sort:  

Amazing Pict...

I Enjoy To See And Read This...

😊😊😊

Congratulations @stevinhtike! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @stevinhtike! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59999.40
ETH 2646.89
USDT 1.00
SBD 2.44