Baung min

in #esteem6 years ago

5 Mënyra se të mësuarit e një gjuhe të re mund të ndihmojë perspektivat tuaja të karrierës

Komunikimi është monedha e vërtetë globale. Është gjëja që ruan rrotat e globalizimit në botën tonë gjithnjë e më të ndërlidhur.

Mësoni një gjuhë të re mund (fjalë për fjalë) të hapë një botë krejt të re të mundësive, si në aspektin shoqëror dhe kulturor.

Por, ç'të themi për karrierën tuaj - mund të mësoni një gjuhë të re të jetë një katalizator për sukses dhe t'ju japë përparësi ndaj konkurrencës?
image
Përgjigjja është një "po" e mrekullueshme.

Këtu janë 5 arsye fantastike pse të mësuarit e një gjuhe të re mund të përmirësojë perspektivat tuaja të karrierës:

Zbuloni mundësi të reja

Aftësitë e gjuhës janë gjëra të mëdha që kanë - sidomos kur ju jeni në gjendje t'i përdorni ato gjatë pushimeve ose gjatë udhëtimit jashtë vendit. Por ato gjithashtu hapin një botë krejt të re të mundësisë, ndërsa avancimi i globalizimit vazhdon. Cilado qoftë aspirata juaj e karrierës, mësimi i një gjuhe mund të ju jap një avantazh të madh mbi konkurrencën në çdo fushë nga shitja dhe marketingu në turizëm, nga bankat në ligj dhe nga puna e qeverisë deri te mësimi. Kërkesa për përkthyes dhe përkthyes është në rritje tani dhe ju mund të merrni veten në krye të grumbullit nëse aftësitë tuaja gjuhësore janë të forta.

Bëni më shumë para

Sipas hulumtimeve nga agjencia e rekrutimit në Londër, Euro London, duke folur një gjuhë të huaj mund të rrisë fuqinë tuaj të fitimit deri në 15%. Sa më shumë gjuhë të flisni dhe sa më mirë t'i flisni, aq më shumë ka gjasë që të merrni pagat më të larta që dëshironi.

Përmirëso perspektivën tuaj të punësimit

Dhoma Britanike e Tregtisë njoftoi kohët e fundit se 60% e kompanive që duan të bëjnë biznes jashtë vendit mbahen për shkak të barrierave gjuhësore. Nëse je njëri me ato aftësi gjuhësore shtesë, mund të ngrihesh mbi paketën.

Të jesh një punonjës më i mirë

Mësimi i një gjuhe tjetër tregon një kureshtje për kulturat e tjera, një mendje të hapur dhe një disiplinë mendore - të gjitha aftësitë e vlefshme që kërkohen nga punëdhënësit, veçanërisht ato me interesa të huaja. Ndërsa filloni të mësoni fjalët dhe gramatikën e një gjuhe tjetër, gjithashtu filloni të kuptoni se ne jemi pjesë e një bote të ndërlidhur. Shumë punëdhënës po kërkojnë aktivisht njerëz që janë të ndjeshëm në aspektin kulturor. Shumë gjithashtu besojnë se këto aftësi të ju ndihmojnë me ndërveprimet tuaja, madje edhe kur flisni në gjuhën angleze.

Ecni përpara më shpejt

Në këtë ditë dhe moshë, çdo gjë që ju jep një avantazh konkurrues do të ndihmojë për të përmirësuar perspektivat tuaja. Shpesh, gjuhët e huaja janë gjëja që ndan kandidatët që garojnë për të njëjtin vend - veçanërisht nëse biznesi juaj ka interesa të jashtme. Eksperienca e kuptueshme për të kuptuar një kulturë tjetër ju ndihmon nëse keni nevojë të udhëtoni jashtë vendit ose të ndërveproheni me të huajt si pjesë e punës tuaj. Edhe një zotërim bazë i gjuhëve të tjera mund të hapë dyert për ju. Por më mirë ju flisni ato, aq më mirë perspektivat tuaja në karrierë. Shpesh, kjo mund të çojë në rritjen e përgjegjësisë dhe me atë të vijë perspektiva më e mirë dhe paga më të mira.

Lex Baker, Drejtor i Menaxhimit dhe Zhvillimit të Franchisees së Franchise WSE, ka punuar për WSE për më shumë se dy dekada dhe ka parë nga e para ndikimin që mund të ketë anglishtja e të mësuarit në jetën e njerëzve. Ai tani është i fokusuar në sjelljen e konceptit WSE në tregje të reja përmes modelit të tyre të themeluar dhe provuar të ekskluzivitetit. Nëse dëshironi të dëgjoni më shumë për mënyrën se si mund të konsiderohet për një mundësi globale të ekskluzivitetit, kontaktoni Lex Baker,

Sort:  

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by smt1 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 60936.15
ETH 2921.43
USDT 1.00
SBD 3.70