diskurtso bisitatu

in #esteem6 years ago

Idatzi artikulu bat edo Master bat erreklamazioa ordena bat idatzi lukeEz nuen idatzi. material ertzean hizketan eta nola behar dio Weiss
esan zuen. ona U Ba Khin da. nazioarteko
Akordioa ermita Aita izateagatik. eskuineko erdian joan nintzen,1961- ere. Zer dago, hala nola ez Inork eskatu zuten. Gure unibertsitateko ikasle batzuen batzuk indarra BetweenBudaren irakaspenak buruz eta eskaera predikatu diskurtso bisitatu
U Pe. Nire buruan konfiantzaGaldetu hala ere galdera ulertzen dut. Beraz MasterMeditazio ulertu nahi baduzu egin hitzaldiak ingelesez ohitura ziren
Ingelesez hitz egiten ahalik eta azkarren. (Mind-prozesua ulertu nahi baduzu,gogoeta egin behar duzu.)
Lagun bat lagundu behar izan nuen, esan dut eta horri buruz hitzU Ba Khin en Avenue berriro bisitatzeko. Ez du hainbeste.esfortzua eta diziplina handia izan galdetu nion. Master arrenaurkeztu nahi nuke, badira auzoko puntu. esan zuen. Lord Buddha
ezarri duzun egunean 24 orduz gero, ordu 2 bakarrik lo. erdi bizitza 22 orduakedukitzeko aste off biluztu zuen arrazoizko soldata bat jarduera horiek
Egin zuen.
image

Sort:  

Dear friend, you do not appear to be following @artzone. Follow @artzone and get added to our voting list for valuable up-votes!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 60209.45
ETH 3212.30
USDT 1.00
SBD 2.43