Do bu sic fi

in #esteem6 years ago

Gedichten Rela Demi Ramadan
image

  • Wanneer Ramadan nog moet komen
    Ik hoop het echt
    Wanneer de Ramadan is gekomen
    Het hart is erg blij
    De opwinding was ongestoord
    Ik ben dag en nacht bereid
    Voor de heilige maand Ramadan
    Ik denk wat je zegt
    Om heiligheid te verkrijgen
    Voor alle zonden die moeten worden gewist
    Zelfs de hele dag vasten
    Ik ben bereid en klaar om te rennen
    Dorstig en hongerig kan ik het uitstaan
    Om de dag van de overwinning te bereiken
    Waar ik echt van houd
    Ik ben ook bereid om te bestellen
    Een maand vasten en zakatpun verplicht betalen
    Ik was bereid en bereid
    Omwille van de beloning die Allah verdubbelt

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58734.46
ETH 2636.20
USDT 1.00
SBD 2.43