You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yapışkan Notlar#7- Steemit'e Girince

in #esteem6 years ago

Steem.rocks'u ilk defa duydum steemd ve steemnow karışımı birşeye benziyor :) kimin takipten çıktığınıda gösteriyormuş son olan hareket birisinin benden takipten çıkması olmuş oylelikle gördüm. Steemplus henüz kullanmıyorum ama zaten hem Jumbo-T sayesinde hemde Google favoriler sayesinde görme imkanım oluyor birçok çalışmayı. Steemplus güzel duruyor fakat 10 kişiden fazla olabiliyor mu bu sayı oluyorsa eğer kullanabilirim.

Sort:  

Steem.rocks @emrebeyler tarafından yapılmış bir proje ve bence diğerlerine göre daha iyi, sebebi görünüm ve kullanım kolaylığının yanı sıra detaylı bilgi vermesi. Daha önce @jumbot a katılmayı çok düşündüm ama yeterli sayıda gönderi yapabileceğimi zannetmiyordum. Şimdi gönderi sayılarım arttı ve artık katılmayı düşünebilirim. Steemplus güzel bir eklenti, ama favorilere 10 kişi ekleyebiliyorsun.
Detaylı bilgi için;
https://steemit.com/tr/@cashthekush/inceleme-favori-kisileri-secme-steemplus

@emrebeyler projesi olduğunu bilmiyordum bir süredir pasifim steemit üzerinde bu projede başarılar diliyorum. Site dediğim gibi steemd ve steemnow karışımı bir site olmuş bazı eklenmesi gereken şeyler göze çarpıyor. Günlük ödüller ve son yazar& curator ödülleri eklendiğinde eksiksiz olacaga benziyor birde sanırım oy değeri olarak birşey gösteriyor fakat yanlış gösteriyor o kısmını tam anlamadım spnin yanında 0.00 yazıyor fakat benim oy gücüm 0.01 olarak görünüyor. Bunları yapıcı eleştiri olarak alirsaniz sevinirim bundan sonra Steem.rocks kullanıyoruz @emrebeyler. Steem plus daha sonrası için düşünülebilir yelpazenin iyi kısımlarını iyi takip etmeye olanak sağlayabilir fakat yelpazeyle uğraşırken rüzgarın kendisini kaçırma ihtimalinde var :) @jumbot artık büyüdü yola @sauronbey ve @ucmuharfli ile başladılar şuan en son takip edebildiğim 52 kişi vardı. 28 post üyeliği kabul ediyorlar daha önceden sana tavsiye etmiştim yine ediyorum bu sefer ısrarla tavsiye ediyorum :)

Notlarımın arasına aldım, değerlendireceğim 😂 👍

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61334.44
ETH 2694.55
USDT 1.00
SBD 2.50