Minnowsupport Hakkında Pek Bilinmeyenler

in #esteem6 years ago (edited)

Msp( minnowsupport project) steemit kullanıcılarına çok yararlı bir projedir. Yenilenen haliyle 1$ kadar upvote atıyor. Ancak dmania konusunda yardımcı olmuyor. Dmania paylaşımlarımdan dolayı minnowsupport tarafından susturuldum. Bu üzücü sebebi moderatörlere sorduğumda ise şu cevabı aldım. "most of your posts are one photo, until the majority is good quality we cant unmute" Yani Türkçe karşılığı Yayınlarınızın çoğu, bir fotoğraf, çoğunluk kaliteli olana kadar, sesi açamayacağız. Dmania bildiğiniz üzere $100 fazla destek veriyor ondan destek almaya çalışırken minnowsupport tarafından susturuldum. Sizde dikkat edin minnowsupporttun desteğinden olmayın...indir.png

Sort:  

I think I have surpassed your ability to comprehend.

Mutelenmeniz yazık olmuş, bir an önce hallolur inşallah.

Birkaç hafta dediler

Benide susturdular nedenini arıyordum valla çok iyi bir açıklayıcı paylaşım olmuş hocam ellerine sağlık aydınlattın beni :)

Teşekkürler 🤗🤗 ne mutlu bana

Uyarın için teşekkür ederim bilmeyenlerimize katkı sağlamış oldun. Senin adına da üzüldüm umarım kısa sürede düzelir.

Umarım ama mod birkaç hafta dedi:)

ellerine sağlık

This post has received a 0.16 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43