Kült TV Steemit'e Geliyor!!!

in #esteem6 years ago (edited)

logommm.jpg
Merhaba arkadaşlar,
Bugünlerde Steemit Türkiye'de büyük gelişmeler yaşanıyor. Herkes bir proje üretmeye çalışıyor. Ben de durmayayım dedim :) Bir arkadaşımız YouTube Türkiye'den YouTuberları çağırarak dlive ve dtube yayınları yapması konusunda konuşulma fikrini iletmişti. YouTube'de Kült Tv'ye ulaştım. Ve beni kırmayıp bu platforma gelebileceğini iletti. YouTube'de 152.151 kişilik bir takipçisi var. Dlive ve dtube üzerinde yoğunlasabilir. Böylelikle takipçilerini buraya steemite cağardikça Türk kullanıcılar artacaktır. Bu da doğrudan Steemit Türkiye'nin gelişmesine katkıda bulunacaktır. Teoman hocam araştırmayı seven takipçilerinede araştırmayı sevdiren bir emektar arkadaşımız. Gizem arkeoloji mitoloji konularında özellikle videolar yapıyor. Ve bu yaptığı videoların çoğu daha önceden internette yok. Kendine özgü içerik üreticisi. Teoman hocama tekrardan hoşgeldin diyorum. Başarılar diliyorum ve umarım steemit Türkiye adına güzel bir adım olmuş olur. image

Sort:  

O zaman "Hoş geldin araştıran insan" bakalım steemit bu komplolara dayanabilecek mi? :)

Hesabı onaylanmadı ama eminim yorumunuzu okuyacaktır. "Araştıran insanlar Steemit'te"

Tebrik ederim kardeşim güzel bir proje inşAllah düşündüğünüz gibi sonuclanır

You just planted 0.03 tree(s)!


Thanks to @queqtra

We have planted already 7677.77 trees
out of 1,000,000


Let's save and restore Abongphen Highland Forest
in Cameroonian village Kedjom-Keku!
Plant trees with @treeplanter and get paid for it!
My Steem Power = 18417.49
Thanks a lot!
@martin.mikes coordinator of @kedjom-keku
treeplantermessage_ok.png

@masterbot has been called by @queqtra to give you 0.76% upvote!
Check this post for information about delegation. Make me strong!

You got a 0.94% upvote from @allaz courtesy of @queqtra!

Release the Kraken! You got a 0.97% upvote from @seakraken courtesy of @queqtra!

This post has received a 3.12 % upvote, thanks to: @onlyblack.

This post has received a 0.66 % upvote from @morwhale thanks to: @queqtra.

This post has received a 0.11 % upvote from @drotto thanks to: @banjo.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64275.02
ETH 3139.81
USDT 1.00
SBD 4.14