TURKLER STEEMITTE [Cointurk 18. Projesi] IHaliloW #1291

in #esteem7 years ago (edited)

Ben Halil Sarikaya . Istanbul bilgi universitesinde tam burslu olarak okumaktayim. tatillerde kuşadasinda olmak iyi geliyor. steemitte yeniyim buraya @kemalyokus abimin tavsiyesi uzerine kayit oldum ve kafama yatti . online oyunlar başta olmak uzere her konuda kaliteli icerik uretecegime inaniyorum. henuz yeni oldugum icin kendi getircegim arkadaslar daha kayit asamasinda ilerleyen donemlerde onlarda katilacaktir projelere. Projeye diger katılan Türk arkadaslardan ricam takip atmalarıdır takiplerine geri dönüyorum. Tüm türkler el ele olur umarım.

111.jpg

ek olarak ingilizcem orta düzeyin biraz üzerinde çeviri işlemleri için cointürk discord adresinde aynı kullanıcı adı ile bana ulaşabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33