Boş Vakitleri Değerlendirmek

in #esteem7 years ago

Bir onceki nereye gidiyor gençlik yazimda gençlerin surekli bilgisayarda telefonda olduğuna değinmiştim.
Ben de bunlari yapiyorum ama ek olarak hobilerime vakit ayiriyorum.
Eyup Sultanda ucretsiz olarak 1 ay el becerileri ve marangozluk kursuna gitmistim oldukca zevkli hatta bu iş uzerinden para bile kazanilabilir.
Sizlere yaptigim bazi aksesuarlari gosterecegim .
image

Fenerbahçeli olarak bunu yaptim eminim ki eserleri boyadiktan sonra daha guzel olacaktir bunu BJKli abime vereceğim.

image
Bu peceteligi 5 TL karsiliğinda anneme satmiştim :D

image

Bu henuz gelistirme asamasinda olan bir eser .Taban kismina 3 boyutlu su eklemeyi dusunuyorum.

image

bu ilk acemilik eserimdi :( boyamasini guaj boya ile yapmasaydim daha guzel olabilirdi diye dusunuyorum.

image

Bu da aksesuar calismalarimin devami gercekten can sıkıntısına karsi cok guzel geliyor Stres altinda yapilacak seyler listesine ekleyebilirmisim :)

Yorumlarda baska neler yapabilcegime dair fikirlerinizi paylasabilirsiniz. Su anda 3 boyutlu donme dolap yapmaya calisiyorum bakalim.

okuyup eserleri begendiyseniz upwotelerseniz memnun kalirim. Hayirli Cumalar Turkiyem.

Sort:  

Sen tam ustaymissin masallah

Bence hepsi de birbirinden güzel. Başarılarının devamını dilerim. Ben de suluboya resimlerimi paylaşıyorum.
birtursinekegosu.jpg

cok mukemmel olmus 🙌

Güzel Yorumlarınız için Teşekkür ederim Sizin suluboya çalışmalarınızda çok güzel ayrıca

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 55157.38
ETH 2317.75
USDT 1.00
SBD 2.33