vjif

in #esteem6 years ago

y image"הדוד שלי הוא ארוך ...
למה אתה לא יודע למה ... "

"הם ... מה עלי לעשות?"

"... אני כבר לא יודע,
אל תשאל אותי "

"גייטס ..."

הוא יצליח
אני לא יכול לעשות את זה
אני מאוד סבלנית

"כמעט שלושה עד ארבעת אלפים"

"בו ..."

בקרוב, "שלושת אלפים שלושה אלפי שקלים כסף"

"אמרתי שלושת אלפים דולר כי לא ידעתי ושאלתי"

"סופי"

מה זה אומר בצורה מלאה ...
אתה אפילו יודע מה הדימוי של הנשיא הוא נגד הדולר

אני לא יכול "לרפא" את זה

"אלפיים"

"לא ... הכלא על השולחן"

"မ့ ် ဘာမှလဲ"

ענבים קשה מאוד
כן, תשאלו אם זה חטא
טון טון

"למה זה אסטרלי?"

Ba Ba עם כמה הברזים כבל
אנחנו חייבים לשנות ... אז ג'ים יין "

"אי-שימור"

"דוד, הפעם כל עוד אתה יודע מה לבדוק ...
האם מורה "

"..."

לומר כמה פנים קטנים יותר ולסגור וללכת ...
זה כל כך מסובך שזה יכול לבוא מכסף
למעשה אין שום דבר
תתבקש להזין את מספר הטלפון שלך

"אל תאחסן עד שלושת אלפים ..."

"အေးပါကွာ ..."

לאסוף כסף בעיניים כואבות שלך
מחזיקי יד ...
זה רעד בתיבת הדואר

"זה הנוכחות שלי ..."

"התחבר מהר יותר ..."

"עכשיו מישהו מאיץ מהר, אני רוצה ...
הייתי ... "

"... הטלפון שלי היה מגניב"

"Maki חדר שינה (סט) ... gerem ...
САРсАДс╣с╕╕сАРсАссА╣ ""

"אתר זה"

"דוד, אתה לא חושב כל עוד אתה מנסה לנסות ...
ילך "

"..."

כתף, אני רעב עכשיו ...
נצפו

"יש לי זמן לשתות"

"לא אנה ..."

"תחילה נסה לשמור על אתר זה
האמת האמיתית של הטעם ... תגיד לי מה לעשות "

"מניעה"

"טייט"

"אני"

"אתה פשוט ... ממזר
רצתי לברוח ... "

"... שום דבר ... עשיתי עכשיו"

"לקחתי את גופתו של אחי ...
לטווח ארוך ... "

רצון אפל ...
הניתוח שלי של ארבע בנות זקנות עליית מחירי הבתים
כדי להתחיל ... הפעל Perdebye
רצתי בחזרה ...

אתה צריך להסתכל אחורה או לדרוך על זה

תראה!
#nnnt Nyein מאונג

Sort:  

Go here https://steemit.com/@a-a-a to get your post resteemed to over 72,000 followers.

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-10T06:27:12
Account Level: 1
Total XP: 182.00/200.00
Total Photos: 28
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Congratulations @niyannn! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on the badge to view your Board of Honor.
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do you like SteemitBoard's project? Then Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64400.33
ETH 3140.71
USDT 1.00
SBD 3.93