story

in #esteem6 years ago

"ၿဖဴစင္သန္ 5" တဲ့ ..................
ဟိုးငယ္ငယ္ကေလးဘ 0 ထဲကကၽြန္မသိပ္ၾကိဳက္ခဲ့ရတဲ့နာမည္ေလးေပါ့။ သမီးနာမည္ေလးကလွတယ္ေနာ္
ဆိုတိုင္းဒါေဖေဖေပးထားတဲ့နာမည္ေလလို 5 ဂုဏ္ယူ 0 င့္ၾကြားစြာေၿဖတတ္ခဲ့တယ္။ ဒီေလာကတစ္ခုလံုးမွာေဖေဖသာေမေမေဖေဖသာေဖေဖအၿဖစ္နဲ့ကၽြန္မရဲ့ဘ 0 ထဲမွာအေရးပါဆံုးၿဖစ္ခဲ့တယ္။ ေမေမဆိုတာကၽြန္မလူူမွန္းမသိခင္ထဲကေလာကၾကီးထဲကထြက္ခြာသြားခဲ့တယ္ေလ။ ေက်ာင္းခန္းထဲေရာက္တိုင္းသူငယ္ခ်င္းေတြကငါေမေမလာၾကိဳမွာလို 5 ေၿပာရင္ကၽြန္မ 0 င်မ္းနည္းမိတယ္။ အခန္းနံရံထက္ကကၽြန္မကိုၿပံဳးၾကည့္ေနတဲ့ေမေမဓတ္ပံုေလးကိုၿမင္တိုင္း
ကၽြန္မတိုးတိုးေလးေခၚေနမိတယ္။
"ေမေမ ... ။ "
image
ဦးေမာင္ေမာင္သန့္ေဒၚၿဖဴ 0 င့္ေသာ္တို့ရဲ့တစ္ဦးတည္းေသာသမီးေလးအၿဖစ္လူလားေၿမာက္ခဲ့တဲ့ကၽြန္မဘ 0 င်ေလးကအရာအားလံုးၿပီးၿပည့္စံုခဲ့ပါတယ္။
ေဖေဖရဲ့ေမေမနဲ့ေဖေဖကၽြန္မရဲ့ဖိုးဖိုးဖြားဖြားေတြရဲ့အခ်စ္ဆံုးေၿမးေလးေပါ့မိတဆိုးေလးၿဖစ္တာေၾကာင့္လဲအားလံုးရဲ့အလိုလိုက္တာကိုခံခဲ့ရတယ္ေလ။ ေမေမဖက္ကဖိုးဖိုးဖြားဖြားေတြနဲ့ေတာ့ၾကာၾကာမွတစ္ခါေတြၿဖစ္ခဲ့တယ္။ ရွမ္းၿပည့္အေရွ 5 ပိုင္းကလီဆူးရြာေလးတစ္ရြာမွေမြးဖြားခဲ့တဲ့လီဆူးတိုင္းရင္းသူေလးေမေမနဲ 5 ရန္ကုန္သားစစ္စစ္ေဖေဖတို့ရဲ့ေတြဆံုးမွဳကဆန္းၾကယ္လိုက္တာေနာ္။ ကၽြန္မကေမေမနဲ့သိပ္တူတယ္လို 5 ေဖေဖမၾကာခဏေၿပာတတ္တယ္။ အဲ့ဒီစကားကိုၾကားရတိုင္းလဲကၽြန္မေပ်ာ္တယ္။ ကၽြန္မဘ 0 မွာေမေမကိုသိပ္လိုအပ္ခဲ့တာေပါ့။
image
ကၽြန္မ 6 ႏွစ္သမီးအရြယ္မွာေဖေဖနဲ့ကၽြန္မဘ 0 ထဲကိုတစ္စိမ္းတစ္ေယာက္ေရာက္လာခဲ့တယ္။ ဖိုးဖိုးဖြားဖြားတို့ရဲ့စီစဥ္မွဳနဲ့ေဖေဖအိမ္ေထာင္ၿပဳခဲ့တယ္ေလ။ အန္တီလင္းလက္သြယ္တဲ့ ... ..
ကၽြန္မအန္တီလို 5 ေခၚတဲ့အခါဒါကသမီးရဲ့ေမေမပဲေလသမီးေလးရဲ့ေမေမလို့ပဲေခၚရမယ္ေနာ္လို့ေဖေဖေၿပာတိုင္းကၽြန္မကိုၿပံဳးၾကည့္ရင္း ... ေခၚတတ္သလိုေခၚပါေစကိုရယ္လို့ကၽြန္မေခါင္းကိုတယုတယပြတ္သပ္ေခ်ာ့ၿမဴတတ္တဲ့အန္တီကိုကၽြန္မတစ္စတစ္စခင္မင္လာတယ္။
image
သိပ္ကိုငယ္ေသးတဲ့ကၽြန္မအတြက္ေတာ့ေမေမတစ္ေယာက္အစားရတာဟာၾကီးၾကီးက်ယ္က်ယ္မခံစားခဲ့ရပါဘူး။ ဒီလိုနဲ့ကၽြန္မႏွဳတ္ကေနေမေမသြယ္လို 5 ပဲေခၚခဲ့တယ္။ ေမေမသြယ္ေရာက္တဲ့ေနကစၿပီးေတာ့ကၽြန္မတို့ရဲ့အိမ္ခန္းေလးကဟိုးအရင္ကထက္သပ္ရပ္လွပလာတယ္။ ဖိုးဖိုးဖြားဖြားအိမ္ကေနပို 5 ေပးတဲ့ထမင္းဟင္းေတြထက္ေမေမသြယ္ကိုယ္တိုင္ခ်က္တဲ့ထမင္းဟင္းေတြကကၽြန္မအတြက္ပိုၿပီးထမင္းမိန္သလိုပါပဲ။ ၿပီးေတာ့အရင္ကထက္ပိုၿပီးၿပံဳးတတ္လာတဲ့ေဖေဖေလ ...... ။ ငယ္ေသးေပမဲ့ကၽြန္မခံစားတတ္ခဲ့ပါတယ္။
image
ဒီလိုနဲ 5 ကၽြန္မအသက္က 10 ႏွစ္ၿပည့္ခဲ့ၿပီ။ မူလတန္းေက်ာင္းကေနအထက္တန္းေက်ာင္းကိုေၿပာင္းရေတာ့မဲ့အခ်ိန္ေပါ့။ တစ္ေန 5 ေဖေဖေမေမတို့နဲ့အတူထမင္းစားရင္း ... ။ "သမီးေလးေဖေဖတို့ၿမိဳ 5 ထဲကိုေၿပာင္းေတာ့မလို 5 မနက္ၿဖန္ေဖေဖေမေမတို့နဲ့လိုက္ခဲ့ေနာ္သမီးကိုအိမ္အသစ္ၿပမယ္"
ေဖေဖစကားဆံုးေတာ့ကၽြန္မဘာမွန္းမသိေပ်ာ္ခဲ့ရတယ္။ ဟုတ္ပါတယ္ေလအခုေနတဲ့အိမ္ခန္းေလးကက်ဥ္းတယ္။ အိမ္ထဲမွာအိပ္ခန္းေလးတစ္ခန္းၿပီးေတာ့ဧည့္ခန္းအၿဖစ္ဖန္တီးထားတဲ့ဆိုဖာခံုေတြနဲ့တင္အိမ္ခန္းေလးကၿပည့္ေနခဲ့တယ္။ ေနာက္တစ္ေန 5 ေဖေဖနဲ့ေမေမတို့နဲ့အတူၿမိဳ 5 ထဲကအိမ္ခန္းအသစ္ေလးကိုေရာက္ေတာ့ကၽြန္မပိုၿပီးေပ်ာ္ခဲ့ရတယ္။ အိပ္ခန္းသံုးခန္းေတာင္ပါတဲ့က်ယ္ 0 န္းတဲ့အခန္းၿပီးေတာ့အခန္းေရွ 50 ရံတာကေနရန္ကုန္ၿမစ္ၾကီးကိုလွမ္းၿမင္ေနရတဲ့ရွဴခင္းေတြကကၽြန္မအတြက္ေတာ့အထူးအဆန္းေတြပါပဲ။ ဒီလိုနဲ 5 ပဲကၽြန္မတို့မိသားစုေလးအိမ္အသစ္မွာေပ်ာ္ခဲ့ရပါတယ္။
image
ေက်ာင္းေတြစဖြင့္တဲ့ေန 5 ေပါ့။
ေမေမသြယ္ေမာင္းတဲ့ကားကိုေဘးကေနထိုင္လိုက္ရင္းကၽြန္မစိတ္ေတြလွဳပ္ရွားေနမိတယ္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ 5 ရဲ့အထင္ကရေက်ာင္းၾကီးေလ။ ကားတံခါးကိုလာဖြင့္ေပးရင္းသမီးေလးဆင္းေလဆိုတဲ့အသံကကၽြန္မအတြက္ပိုလို့ရင္ခုန္ႏွုန္းေတြၿမန္လာတယ္။ ေက်ာင္းအပ္တဲ့ေန 5 က
တေခါက္သာေရာက္ခဲ့ဘူးတဲ့ေက်ာင္း ... ။ အခုအတန္းထဲကိုသြားရေတာ့မယ္ၿပီးေတာ့သူငယ္ခ်င္းအသစ္ေတြေတြ 5 ရေတာ့မယ္ဆိုတဲ့အသိက 10 ႏွစ္အရြယ္ကၽြန္မအတြက္ေတာ့အထူးအဆန္းတစ္ခုပါပဲ။ ဒါေပမဲ့ေမေမသြယ္ရဲ့အားေပးမွဳေတြကကၽြန္မရဲ့ငယ္ရြယ္တဲ့ႏွလံုးသားကိုေႏြးေထြးေစခဲ့တယ္။
"ညေနေမေမလာၾကိဳမယ္ေနာ္သမီးေလးစာေသခ်ာၾကိဳးစားေနာ္"
"ဟုတ္ ... ေမေမ"
တကယ္ေတာ့ေမေမသြယ္ကကၽြန္မရဲ့ေမေမအရင္းမဟုတ္ေပမဲ့ကၽြန္မအေပၚအေမတစ္ေယာက္လိုေကာင္းခဲ့ပါတယ္။ ေမေမသြယ္အၿမဲေၿပာတဲ့စကားေလးေပါ့ .. သမီးေလးၿဖဴစင္ကေမေမသမီးေလးပါပဲတဲ့ေလ။ ေမေမသြယ္ေၿပာတိုင္းကၽြန္မေမေမရင္ခြင္ထဲမွာေခါင္းေလး ​​0 ွက္ရင္းၾကည္ႏူးခဲ့မိတယ္။
ခေါင်းစဉ်: Re: အအႏိႈင္းမဲ့
ဒီဇင်ဘာလ 10, 2013, 12:50:54 AM အပေါ်အၿဖဴေရာင္ by: Post ကို
ဒီလိုနဲ့ကၽြန္မအသက္က 13 ႏွစ္ေက်ာ္လာခဲ့တဲ့တစ္ေန့ေပါ့။ ေက်ာင္းပိတ္ရက္မနက္ေစာေစာအိပ္ရာနိုးတဲ့အခ်ိန္ကၽြန္မၿမင္လိုက္ရတဲ့အရာေၾကာင့္သိပ္ကိုေၾကာက္သြားခဲ့မိတယ္။
"ေမေမေရ ............ ။ ေမေမ"
"ဘာၿဖစ္လို့လဲသမီးေလး ............ ... "
ေမေမကိုၿမင္ေတာ့ေမေမကိုေၿပးဖက္ရင္းကၽြန္မငိုမိတယ္။ ၿပီးေတာ့ကုတင္ထက္မွာစြန္းထင္းေနတဲ့ေသြးကြက္ေလးကိုထိုးၿပမိေတာ့ကၽြန္မေခါင္းေလးကိုထိုးဖြေပးရင္း ... ။
"သမီးေလးေတာင္အပ်ိဳၿဖစ္ၿပီပဲ"
"အမ္ ... .. ေမေမကလဲေသြးေတြၿမင္တာနဲ့သမီးကအပိ်ဳၿဖစ္ၿပီလား"
"လာ ... ။ ခံုမွာထိုင္ေမေမေၿပာၿပမယ္"
"မိန္းခေလးဆိုတာအရြယ္ေရာက္ၿပီအပ်ိဳေပၚ 0 င္ၿပီဆိုရင္ဒီလိုပဲ။ အဲ့ဒါကိုေသြးဆင္းတယ္လို့ေခၚတယ္ရာသီလာတယ္လိုလဲေခၚေသးတယ္ "
"သမီးေလးကိုယ္ထဲမွာသားအိမ္ဆိုတာရွိတယ္အဲ့ဒါကကိုယ္ 0 န္ေဆာင္တဲ့အခါကေလးေလးရွိေနတဲ့အိတ္ေလးေပါ့အဲ့ဒီသားအိမ္နံရံကအခၽြဲေတြနဲ့မေကာင္းတဲ့ေသြးေတြအၿပင္ကိုထြက္လာတာေပါ့အဲ့ဒီေသြးေတြနဲ့အတူတူသားဥဆိုတာေတြပါပါသြားတာေလ"
"သားဥဆိုတာဘာလဲေမေမရဲ့သမီးမွာရွိတယ္ေပါ့"
"ရွိတာေပါ့မိန္းခေလးတိုင္းမွာရွိတယ္သမီးရဲ့အရြယ္ေရာက္ရင္ေပါ့ဘာမွမေၾကာက္နဲ့ေနာ္သမီးအဲ့လိုၿဖစ္မွမိန္းခေလးဆိုတာအသားအရည္စိုၿပည္ၿပီးလွလာတာတစ္လကိုတစ္ခါၿဖစ္တတ္တယ္အခုၿဖစ္ၿပီးရင္ေနာက္လဆိုတစ္ခါၿဖစ္မွာဘယ္လိုလုပ္ရမယ္ဆိုတာေမေမသင္ေပးမယ္ေနာ္အခုဂါ 0 န္ေလးကိုခၽြတ္ၿပီးေတာ့ေလွ်ာ္မဲ့ၿခင္းထဲထည့္ထားလိုက္ေမေမၿပန္လာခဲ့မယ္ေနာ္"
"ဟုတ္ ... .. ေမေမ"
ေမေမသြယ္ၿပန္လာေတာ့လက္ထဲမွာအၿဖဴေရာင္အထုပ္ေလးတစ္ထုပ္ .........
"လာ ... .. သမီးသမီၤးအတြင္းခံေဘာင္းဘီေလးယူခဲ့"
"မိန္းခေလးေတြအဲ့လိုၿဖစ္ၿပီဆိုရင္ဒီဟာေလးသံုးရတယ္ေမေမၿပမယ္"

Sort:  

Nice content. Lot of hard work.

ဂြတ္​တယ္​

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 58639.60
ETH 3167.30
USDT 1.00
SBD 2.43