Lopoli

in #esteem6 years ago

No ke aha e aʻo ai i ka'ōlelo Pelekane me mākou?

ʻO nā'ōlelo kuhi he wahi nui o ka'ōlelo no ka mea e hōʻike ana i ka hanaʻana o kekahi hua'ōlelo (kekahi hua'ōlelo). Inā makemake mākou e wehewehe i ka manawa i hanaʻia ai ka hana, pono mākou e hoʻohana i nā'ōlelo hoʻohālike o ka pinepine. Akā pehea kāu e aʻo ai i kāu mau haumāna? E heluhelu i kaʻikeʻana i kā mākou mau papahana kiʻekiʻe a me nā hiʻohiʻona!

He aha nā Adverts o Frequency?

ʻO kahi pākuʻi o ke alapine e ho'ākāka i ka manawa e hana ai kahi hopena. Aia iʻeono mau'ōlelo maʻamau o ka pinepine a mākou e hoʻohana ai i ka'ōlelo Pelekānia: i nā manawa a pau, maʻamau (a maʻamau), pinepine, i kekahi manawa, paʻakikī, aʻaʻole loa.

Peheaʻoe e hoʻokomo a wehewehe paha i kēia mau mea mai kāu mau haumāna? ʻO wai nā mea āu eʻike nei e paio pinepine ana kāu mau haumāna?ʻO kahi ala maikaʻi e wehewehe ai i keʻano o ka pinepine ke hoʻohanaʻiaʻana% e like me kaʻikeʻana i ke kiʻi ma lalo nei.

Hoʻololi lākou i ke kiʻekiʻe o ke alapine, e like me kaʻikeʻana i lalo.

Η

Hiki iā mākou ke hoʻohana i ka 'maʻamau'ʻole heʻokoʻa i ka 'rarely', akā,ʻaʻole i maʻalahi i ka'ōlelo Pelekane hou.

Pehea e aʻo ai i nā'ōlelo hoʻohālikelike no ka Frequency

ʻImi au he mea pono e hōʻike i nā haumāna i ka papa i luna, iʻike lākou i kahi kūpono maʻamau no nā'ōlelo hoʻohālikelike o ka pinepine ma waena o ke kumuhana a me ka hua'ōlelo. Eia kekahi mau hiʻohiʻona'ē aʻe aʻu e hoʻohana nei me lākou:

Hāpai mauʻo Sara i nā ahiahi o Pōʻalua.Uuhi pinepineʻiaʻo ia e ke keikikāne me ka holoʻana i ke kūlanakauhale. Komo pinepineʻo Ben a me Ema no kaʻaina awakea.I ka wā hoʻomahaʻo Sara e mākaʻikaʻi ai i Palani. Heleʻoleʻo James a me Stephen i ka hōʻike ke kauwela no ka mea makemake lākou e noho ma waho. No ka mea, hana paʻaʻo Marta,ʻaʻole loa ia e hoʻi mai i kahi hana ma mua o 7

Aia kekahi mau'ōlelo hoʻohālike āu i hoʻohana ai kahi āu e kōkua ai i nā haumāna e hoʻomaopopo i ka manaʻo ma mua o nā mea i luna nei?

I ka loheʻana o nā haumāna i kēia, pono mākou e hōʻoia iā lākou ma kahi'ē aʻe i kēia kulekele-ʻo ka hua'ōlelo 'e lilo'. Me nā hua'ōlelo e hoʻohana ana i ka hua'ōlelo 'e lilo ai',ʻo ka hua'ōlelo o ke alapine ke hele ma hope o ka hua'ōlelo. ʻo kahi laʻana:

He nui nā kānaka ma ke kūlanakauhale nui i ka pō o ka pō o ke awakea. He mea paʻakikī loa ka loaʻaʻana o kahi wahi e pāʻani ai. Akā,ʻaʻole hiki i kā mākou mau hoaaloha i ka manawa kūponoʻole inā ua lōʻihi.

E like me ka hihia ma ka'ōlelo Pelekane, aia kekahi mauʻano likeʻole i kēia rula. Eia kekahi laʻana, hiki iāʻoe ke hoʻokau i nā'ōlelo hoʻohālike 'kekahi manawa' a me ka 'maʻamau' i ka hoʻomakaʻana o kahi hoʻopuka:

I kekahi manawa, hanaʻo ia i kāna hana home me nā hoaaloha. Na lākou nō e aʻo pono i kā lākou iho.

He mea maʻalahi ka hoʻouluʻana i nā haumāna e hahai i ke kaʻina o ka hoʻokomoʻana i nā'ōlelo hoʻohālikelike o ka pinepine ma waena o ke kumuhana a me ka hua'ōlelo. E hoʻomanaʻo wale i ka hoʻomanaʻo iā lākou i ka hua'ōleloʻo "to be" aʻokoʻa a hoʻokomo i ka adverb ma hope o ia.

Peheaʻoe e hoʻomanaʻo ai i kēia manawa e like me kekahi manawa hiki ke hoʻololi ??

Keʻano nīnau

No ke nīnauʻana e pili ana i ka pinepine, hoʻohana mākou i ka 'Pehea ka manawa ...?'. ʻo kahi laʻana:

Ehia mau manawa e nānā pono aiʻoe i nā kiʻiʻoniʻoni? Ehia manawa e pāʻani aiʻo ia i ka pāʻani?

Akā, hiki ke nīnau i nā nīnau wale nō me ke alapine o ka pinepine. ʻo kahi laʻana:

Hele pinepineʻoe iʻaneʻi? E hana mau anaʻo ia i ka manawa? ('No' ma mua o 'no' no nā nīnau)

image
Nā'ōlelo hoʻohālike o Frequency me nā Modal Verbs a me nā huila kōkua

A laila, pono mākou e hoʻomaopopo i nā haumāna aia kekahi'ōlelo'ōlelo maʻamau i loko o ka hua'ōlelo, hoʻokomo mākou i ka pākuʻi o ka pinepine mahope o ia a ma mua o ka huapalapala nui. ʻo kahi laʻana:

Ponoʻoe e ho'āʻo mau i kou maikaʻi.E hiki iā mākou ke loaʻa i kahi noho ma kā mākou kaʻaina.ʻAʻole loa lākou e hōʻino i nā mea kūʻai.

Hoʻohuiʻia kēia kulekele hoʻokahi no ka hua'ōlelo kōkua -ʻo ke adverb o ke alapine ke hele ma waena o ka'ōwili hua'ōlelo a me ka huapalapala nui. ʻo kahi laʻana:

ʻAʻole au i kipa iā Turkey. Ke lawe mau neiʻo ia i nā mea mai kaʻu papa. He mea hoʻonāukiuki loa ia. Ua hikiʻoleʻoe i ka hōʻeaʻana i ka hopena o ka hana a hiki i ka la inehinei.

Peheaʻoe e wehewehe pono ai i kāu mau haumāna?

He aha nā hana āu e makemake ai e hana me nā haumāna i hiki iā lākou ke hana i nā nīnau e pili ana i ka pinepine?

Lawe pinepine au i kaʻu mau haumāna e kākau i kekahi mau nīnau a laila e hele wāwae i ka lumi e hui me ka noi / paneʻana i kekahi i kekahi - eia kekahi mau hiʻohiʻona:

He aha kāu hana maʻamau i nā pō o ka Pōpule? Peheaʻoe eʻike ai i kou hoaaloha maikaʻi? E hele pinepineʻoe e hele i ka hale keaka? I kahi manawa e hele pinepine aiʻoe e hiamoe? Ehia mau manawa eʻai aiʻoe i kahi haleʻaina?

Eʻike kākou i kāu mea e hana pinepine ai a me ka hana maikaʻi iāʻoe! Eʻoluʻolu e hoʻokaʻaʻike i kāu'ōlelo a me nāʻike ma nā māhele helu ma lalo!

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 5.40 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.08
Server time: 17:24:18
Account Level: 0
Total XP: 95.20/100.00
Total Photos: 18
Total comments: 0
Total contest wins: 0
When you reach level 1 you will start receiving up to two daily upvotes

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by mgking3 from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.16
JST 0.033
BTC 63927.21
ETH 2754.83
USDT 1.00
SBD 2.65