Resmen Yoruldum!

in #esteem7 years ago

image

Bugün resmen rezalet bir pazartesi günü oldu benim açımdan. Aslına bakarsanız standart hayat meşgalesi ama şu an her şeyin çok başında olduğum için bazı problemler söz konusu. Bu problemlerin başında da ulaşım geliyor. Bir de İstanbul gibi Türkiye’nin en yoğun nüfus alan şehrinde yaşıyorsanız zaten ne desek kar etmiyor.

Sabah ilk önce Ortaköy’den Maslak’a işyerine gittim. Haftabaşı yoğunluğu, toplantılar, mailler vs. zihin olarak zaten bir yoruldum. Ondan sonra baktım ki okula gitmek gerekiyor. Saat 15:00’da Maslak’tan çıkıp Davutpaşa’ya okula gittim. (YTÜ’de okuyorum ve İTÜ’de çalışıyorum.) Oradan da efendi efendi evime gidecekken Beşiktaş’a 101 oynamaya çağırdılar. Sevdiğim insanlara biraz zor “hayır” diyorum sanırım. Tekrar Davupaşa’dan Beşiktaş’a geldim ve yine kendi evime gidemedim.

image

Şu an 4 arkadaş (2 çift) oturduk kendi uğraşlarımız ile ilgili şeyler yapıyoruz. 3 kişi Steemit için içerik üretirken birimiz de lisans bitirme tezi ile uğraşıyor. İşleri büyütürsek yeni ve daha büyük bir eve çıkıp çalışma odaları eşliğinde içerik gireceğimiz günler de gelir umarım.

Bugün bu kadar yorulmamın ve bu yoğunluğa maruz kalmamın ana sebebi hem okuyor hem de çalışıyor olmam. İki işi birden idare etmeye çalıştığım için problem yaşıyorum hayatımın genelinde. Büyük problemlere dönüşmedi bunların hiçbirisi ama dönüşmeyeceği anlamına da gelmiyor. Son dönemim artık okulda. Bir an önce kurtulup iş hayatına atılmak istiyorum. Doğru karar olduğuna da inanıyorum açıkçası.

Görsel kaynak -1-

Görsel kaynak -2-

Sort:  

Neyse ki otomatik destekçilerin var, yoksa çift başlılık zor: iş+eğitim

vallaha öyle.

Kolaylıklar diliyorum ;)

Teşekkür ederim.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 58443.62
ETH 2524.10
USDT 1.00
SBD 2.34