Nowy steem

in #esteem5 years ago (edited)

qyu717g5wz.jpg

Troche minęło czasu od ostatniego HF21. Było dużo nie wiadomych i obaw co będzie dalej, a przede wszystkim jak zostaniemy wynagrodzenia za nasze prace. Kilka osób walnęło focha gdzie inni mieli to w dupie.

Jak ja to widze

Mi nie robiło zbytniej różnicy jeśli chodzi o wynagrodzenia bo i tak są jakie są. Widziałem niezadowolenia grubych ryb, którzy robią dobrą prace i mieli dostać mniej na rzecz kuratorów. Suma sumarą ŹLE nie mają😀 a co lepsze widze, że więcej wyciągają ze swoich postów i na dtube. Pytanie dlaczego? Że jak. Dużo osób postanowiło wspierać manualnie twórców. Wydaje mi się mniej nadużyć botów głosujących. Zauważyłem również walke z Hajanem, który grabił pule steem jak chciał. Co do dovnote to i tak jest bardzo mało. Również, nie wiele osób jest nowych.
Na tagu #polish 180 osób aktywnych i kilku nowych miło mnie zaskoczyło. Rozwija się kilka tematycznych tagów, a więcej ludzi przekonuje się tagować pod odpowiedni temat do tribe.
Szkoda tylko że cena w miejscu stoi i nie zanosi się na większy skok choć kto wie😀
Na koniec chciałbym was zachęcić do większej aktywności i komentowania naszej społeczności.

Ps. Dlaczego wynagrodzenie posta pokazuje mi np. 0.99$ a osoba glosująca dała upvote 0.164$? Nie rozumiem tego

Sort:  

Dlaczego wynagrodzenie posta pokazuje mi np. 0.99$ a osoba glosująca dała upvote 0.164$?

przypuszczam, że nie jest to jedyny upvote, więc wszystko ok, bo pokazuje Ci 0,990 $, a dostałeś z głosu od gościa 0,164 $, iczegotunierozumieszpl.jpg $trdo

Congratulations @browery, you are successfuly trended the post that shared by @jozef230!
@jozef230 got 6 TRDO & @browery got 4 TRDO!

"Call TRDO, Your Comment Worth Something!"

To view or trade TRDO go to steem-engine.com
Join TRDO Discord Channel or Join TRDO Web Site

😄😄😄

Jest dobrze. Czekamy do 23 i zobaczymy czy Bakkt ruszy to w końcu :)
Robimy dalej swoje :)

Thanks for using eSteem!
Your post has been boosted with ESTM. Keep up the good work! Install Android, iOS Mobile app or Windows, Mac, Linux Surfer app!
Learn more: https://esteem.app
Join our discord: https://discord.gg/8eHupPq

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62924.41
ETH 2436.05
USDT 1.00
SBD 2.52