Hati senang,hidup bahagia

in #esteem6 years ago

image
Aku tak dapat menyembunyikan perasaan hatiku
Senang dan bahagia……
Aku sadar sesuatu telah datang menghampiri ku
Mengantarkanku menikmati pagi nan sejuk,

Inilah hari ku
Inilah pagi ku
Ku sambut ia dengan semangat ku
Aku katakan kepadanya
Aku siap menghadapi hari ini,

Beri aku kekuatan
tuk menjalani hariku
Beri aku daya
tuk menerjang semua halangan dan rintangan,

Kini,ku persiapkan semua itu
Hanya untuk menghadapimu
Ku kalahkan kau dengan semangat ku
Ku terjang semua rintangan dihadapan ku

sekian puisi-puisinya semoga bermanfaat, baca juga Kumpulan Nasihat | Nasihat Rosulullah | Kumpulan Hadits | Nasihat Dalam Al Quran dan temukan artikel lainya di Info lengkap.
Kumpulan puisi.

@hecker

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64420.25
ETH 3150.23
USDT 1.00
SBD 3.99