You are viewing a single comment's thread from:

RE: Stoomafblazen - Blow of some Steam: Klaagcultuur - complaining culture

in #esteem6 years ago

Mooie #stoom-afblazen post @verhp11!

Ik ben het met je eens: we klagen een boel. Maar ik heb een poos in Azië gewoond en daar is het weliswaar een andere manier van klagen, maar het gebeurt er evengoed niet minder om. Ik ben persoonlijk van mening dat we (de mens) vooral ergens over klagen om te verhullen wat ons werkelijk dwars zit.

Ik doe daarom graag mee met het omdenken (wat zit mij nu eigenlijk werkelijk dwars en hoe vorm ik dat om tot iets positiefs?)!

En om nog maar eens de woorden van wijlen Renee Gude te herhalen: "Kijk eens wat er dagelijks, ondanks alle verschrikkelijke mogelijkheden, allemaal goed gaat!"

logo-stoom-afblazen-420px.jpg

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67402.68
ETH 3481.04
USDT 1.00
SBD 2.65