Սպաներ (7 Dec)

in #esteem6 years ago

Ամենահամեղ եւ հուզիչ ֆիլմը: Մարդկային կյանքերի, իրավիճակների, զգացմունքների բոլոր թեմաներն այնքան խորն ու ներդաշնակ են դրան. Ցավում է պատերազմը, վախը եւ սարսափը, ինչպես նաեւ սիրո եւ բարեկամության զորությունը, ներթափանցելով եւ հաղթահարելով ցանկացած դժվարություն: Սա ոչ միայն պատերազմի մասին ֆիլմ է, սա ֆիլմ է մարդկանց եւ հարաբերությունների մասին, ողբերգական ճակատագրի մասին, մահվան մասին, եւ վաղը, չնայած դառը, անկասկած հետեւում է վաղը: Հուսով եմ ապագայի, անցյալի հիշատակի, ներկա կյանքի մասին.



(pic.source)

Առավել անհասկանալի եւ միաժամանակ այնքան հայտնի զգացողություն: Հայրենիքի հանդեպ սերը ամենակարեւորն է ցանկացած պատերազմում, սիրո մոր կամ որդու, ընկերոջ հանդեպ սիրո եւ վերջապես կնոջ համար: Կյանքի ողջ ընթացքում զգացմունքային զգացողություն, անփոփոխ, առանց հույսի փոխադարձության ունակություն պահպանելու ունակությունը եւ պահպանել իր անխել եւ թարմությունը: Անկախ նրանից, սպասել, ներել, օգնել եւ հավատալ: Մահից գոյատեւելու ունակությունը, հաղթահարել այն, չվնասել եւ նոր կյանք սկսել: Պահպանեք ձեր բարությունը, պատիվը.

Բոլոր այդ լավագույն հատկությունները, որոնք կարող են լինել միայն մարդկանց մեջ, բնորոշ են ֆիլմի հերոսներին: Այն վերաբերում է պատերազմին, ընտանիքի, սիրո եւ բարեկամության մասին: Սա էպիկական ֆիլմ է, դարաշրջանի ֆիլմ: Դա արվեստ է, որը մեկ լաց եւ ժպտում է, փորձ եւ համակրում, օգնում է հավատալ եւ ապրել: Մի անգամ, այսուհանդերձ, այս ֆիլմը ցուցադրվեց ամեն տարի երբեմն Հաղթանակի օրվա, երբեմն փետրվարի. Եվ հինգ տարիների ղեկավարը սկսեցի դիտել այս ֆիլմը ամեն տարի, քանի որ իմ ընտանիքում անհրաժեշտ էր դիտել այն: Եվ ես հիշում եմ, թե ինչպես է իմ պապիկը լաց լինում: Տատիկը ավելի ուժեղ էր, նա չի լալիս: Երեխաների տպավորությունները ամենաուժեղն են, եւ ինձ համար այս ֆիլմը հավերժ միավորված է իմ հարազատների պատմություններով: Երբ ֆիլմի սկզբում եւ հերոսները հայտնի էին պատերազմի ձիերով, ես հիշում եմ, որ պապս սկսեց հեծելազոր, եւ նա ունի «Օրդիկ» սպիտակ ձի: Եվ երբ Բարաբբան ուղարկվում չինացիներին, ես կարծում եմ, որ կարճ ժամանակ անց այնտեղ, սահմանի վրա, տեղի կունենա ճապոնացիների հետ առաջին ռազմական բախումները, իսկ նրանցից մեկի Հասան լեռան վրա` պապը մասնակցել է եւ հանձնարարություն է ստացել.



(pic.source)

Տատս սովորական սպայի կինը էր, նա եւ ես զարմացա իմ կայսրին: Եվ նա ապրում էր զորանոցներում եւ սենյակներում, որտեղ ձմեռը այնքան ցուրտ էր, որ պատերը ծածկված էին սառնությամբ, եւ իմ մորաքույրը քնած էր, փաթաթված անկողնում, սեղանի շուրջը պարբերաբար, եւ պարբերաբար ստուգում էր, թե արդյոք երեխան սառեցրել. Աստված ողորմած է մեր ընտանիքի հետ ինչ-որ ձեւով, բայց որոշ ձեւերով: Պատերազմի պապը Մերձավոր Արեւելքում կանգնած էր մեր ռազմական կոնտինգենտում, եւ նրա ընտանիքը ապրում էր Սամարայում, որտեղ երկու որդիները զոհվեցին պատերազմում.

Եվ նրա պապի ընկերը լավ ընկեր էր, հավատարիմ: Երբ վերակառուցումը սկսվեց, տատիկը, դեռ շշուկով, ինձ ասաց, որ այդ ընկերը նկարահանվել է որպես ժողովրդի թշնամի, երբ ականների ճակատում սկսվեց բանակում: Բայց նա չի դրել իր պապին: Եվ նա, իր ընկերուհու ձերբակալությունից հետո, հառաչեց (բառացիորեն), ասելով. «Ինչ է հիմա հավատում»: Այսպիսով Ստալինը չէ, որ պայքարել եւ արյուն է թափել, այլ հայրենիքի համար, քանի որ այդպիսի մասնագիտություն կա: Որոշ առումներով ֆիլմը հարթեցնում է սուր անկյունները, թեեւ հիշում եմ, որ դա ավելի ողբերգական էր ամբողջական տարբերակում եւ ավելի բարդ: Ես հիշում եմ Վենեչկա Ջրսի ծնողների մահվան տեսարանները եւ վիրավոր Բարաբբայի տեսարանը: Ես հիշում եմ, որ մանկության ընթացքում սարսափելի է դիտել, եւ, հետեւաբար, տպավորվել է մտքում: Եվ այսօրվա երեխաները լավ են ընկալվում այս ֆիլմով: Մայիսի տոների մոտ, ես միշտ դիսփլեյ եմ դնում այս ֆիլմի հետ կրտսեր դեռահասների վեցերորդ յոթերորդ դասարան: Իհարկե, նրանք երբեմն պետք է մեկնաբանեն, բացատրեն ժամանակի որոշ իրողությունները: Մնացածի համար, հասկացեք, հուզիր: Նույնիսկ նրանք, ովքեր տանը դիտել են, երբեք չեն հրաժարվում դասարանում կրկին նայել բոլորին.

Եվ դուք գիտեք, թե ինչն է նրանց անակնկալը: Նրանք զարմացած չեն, որ հերոսները իրենց ողջ կյանքը նվիրում են հայրենիքին: Ոչ այնքան «անհույս» մեր երեխաները: Բայց նրանք զարմացած են հերոսների հարաբերություններից. Եվ սա հենց այնպես է, որ աղջիկները հոգ են տանում: Եվ նա սիրում էր իր ողջ կյանքը եւ չէր ամուսնացել. Ոչ թե նրանք չեն հավատում, որ դա տեղի է ունենում: Փոխարենը նրանք զարմացած են, որ դա տեղի է ունենում: Շուտով մայիսին, եւ այս տարի երկու վեցերորդ դասարաններ ունեմ: Եվ մենք անպայման հետեւելու ենք նրանց «սպայականներին»: Անկեղծ ասած, ես դիտեցի շատ պատերազմական ֆիլմեր, եւ մինչ այդ, երբ փոքր էրի, ես չէի հասկանում այդ ֆիլմը: Պարզապես դիտեցին որպես ֆիլմ, որը մեծահասակների դիտում էր: Բայց երբ ավելի հասունացել էի, ես լսեցի Երկրորդ համաշխարհային պատերազմի պատմության մեջ իսկապես լավ ընթացք, այս ֆիլմը կարծես զարմանալի մի բան էր.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.027
BTC 60678.52
ETH 2339.38
USDT 1.00
SBD 2.48