Akvaryum Hobisi

in #esteem6 years ago

Akvaryum hobisi ile çocukluğumdan beri iç içeyim. Genelde akvaryum hobisine başlayanların ilk balığı japon balığıdır. Benim ise Lepistes balığı oldu. Komşumuza bir tanıdıkları Lepistes yavruları vermiş. Onları görünce ben de heveslenip yavrulatmak için Lepistes edindim. Birkaç ay sonra benim de Lepisteslerim yavrulayınca akvaryumları abartıp 4-5 taneye çıkarmıştım. Abartmadıkça hobi hobi değildir. Bu konuda vukatım çok öğrenci evinin bir odasını değerlendirmek için 2 tonluk şişme havuz kurmuşluğum var. Son 6-7 senedir de bitkili akvaryumlar ve karidesler ile ilgileniyorum. Karides beslemeye en uygun fiyatlı olan ve o dönem bol bulunan kiraz karidesi ile başladım. Üremeleri çok hızlı oluyor. 20 tane aldıysanız 5-6 ay içinde 100’leri geçebiliyor. Benim aldıklarımda fazlasıyla çoğaldı fakat yaz sıcakları olumsuz etkiledi. Akvaryuma her gün buz atmama rağmen soğutmayı başaramadım keşke klimalı odaya kursaydım diye sonradan çok yakındım ama olan olmuştu.

image
Son dönemde Karbon Rilli besledim fakat istediğim akvaryumu kuramadım.

image
Ben biraz abartmayı seviyorum fakat evimiz küçük olduğu için keyif alamadım. Memlekette olabilseydim yaz aylarında bahçeye bir havuz kurulabilirdi. Babam ilgilenirim ben derse belki havuz yapmayı deneyebilirim. Karides olmasa da yavru Koi havuzu fena olmaz sanki. :))

Sort:  

World of Photography
>Visit the website<

You have earned 6.50 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.30
Block time: 2018-06-05T08:54:39
Account Level: 1
Total XP: 286.00/200.00
Total Photos: 44
Total comments: 0
Total contest wins: 0
And have also received a 0.40 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.15
JST 0.030
BTC 65269.02
ETH 2653.11
USDT 1.00
SBD 2.84