I MISS U

in #esteem6 years ago

I MISS YOU

လြမ္းတယ္ …
အတိတ္ကိုျပန္ေတြးရင္းလည္း
တရိပ္ရိပ္ လြမ္းစိတ္ေတြတက္လာတယ္။

လြမ္းတယ္…
ေနာင္ေရးကိုေမွ်ာ္ေတြး
မျဖစ္နိဳင္မွန္းသိျပန္ေတာ့
စိုးထိတ္မိျပန္တယ္။

လြမ္းတယ္…
လြမ္းတယ္…
လြမ္းတယ္…ခေလးရယ္။ ။
Author by @cakka
MSU No. 055
image

Sort:  

Nice Post

THNXပါ BRO

@cakka, I gave you a vote!
If you follow me, I will also follow you in return!

ပုံထဲကလား

ဟုတ္ဘူး

nice post. ဒိထက္ပိုျပီး ရွည္ရွည္ေရးပါလား။

ဟုတ္ ျကိုးစားေရးပါမယ္အကို

အဲ့လယ္ အဲ့လယ္ good တယ္ဗ်ာ 👍

​ေက်ာ္​​ေတာင္​ လြမ္​းလာပီ ဘာလြမ္​းရင္​​ေကာင္​းမလဲမသိဘူး😁

အဟမ္​း....အဟမ္​း....အဟြတ္​...အဟြတ္​...😂😂

အဟိီး အဟီး အဟ အဟးး

@resteemator is a new bot casting votes for its followers. Follow @resteemator and vote this comment to increase your chance to be voted in the future!

ha ha nice post

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57360.64
ETH 3124.32
USDT 1.00
SBD 2.23